Većina žena radije će se odlučiti na odlazak u kupnju nego na seks s partnerom, a znanstvenici su saznali da će jednako postupiti žene koje smatraju da imaju dobar seksualni život i one koje ga smatraju lošim
Britanski znanstvenici ponovo su zakuhali borbu među spolovima. Istraživanje koje potpisuje tim seksologa s Oxforda, a koje je trajalo četiri godine i obuhvatilo 1300 žena, pokazalo je da čak 62 posto žena, mora li birati između dobrog šopinga i seksa, bez mnogo dvojbi odabire šoping.
'Začudili su nas ti rezultati jer većina žena u seks, za razliku od muškaraca, unosi pregršt emocija, tako da je zaključak koji se nameće taj da žene i kupuju s emocijama', rekao je dr. Ian Irwing koji je bio na čelu istraživačkog tima.
Za Daily Express dodao je da je pravo iznenađenje što više od polovice žena radije bira i običan odlazak u trgovinu. U opsežnom istraživanju da se iščitati i podatak da nije bitno jesu li žene u vezi ili same te smatraju li svoj seksualni život zadovoljavajućim.
'I žene koje su svoj seksualni život ocijenile sjajnim i one koje misle da bi mogao biti puno uzbudljiviji i bolji prednost su dale kupnji, tako da se razvija nova podloga za istraživanje', istaknula je psihologinja Lea Murrey koja je surađivala na studiji.
Podsjetimo, prije gotovo godinu dana stručnjaci su utvrdili da odlazak u kupnju može izazvati ovisnost, i to puno češće kod pripadnica ljepšeg spola. Spomenuto istraživanje ide u prilog toj tezi, iako neki psiholozi vjeruju da je vrlo površno.
'Žene u šopingu obično traže neku vrstu utjehe, zadovoljavaju neku emocionalnu želju, tako da ne čudi što im je važniji od seksa. Možda ih je trebalo pitati što bi izabrale kada bi se morale odlučiti na odlazak u kupnju ili za vječnu ljubav. Vjerujem da bi tada rezultati bili bitno drugačiji', zaključuje u svom osvrtu na spomenutu studiju psiholog Maurice Kissinger.
Domaći stručnjaci uglavnom su skloni podržati drugu opciju, jer pretjerivanje u šopingu smatraju nadoknađivanjem nečega što nedostaje, a to nije nužno dobar seks.
'Činjenica je da pretjerano uživanje u kupnji ima neko pozadinsko tumačenje. Osim toga, takav šoping ima i nuspojave: grižnju savjesti, minus na računu i slično. Ali u istraživanju nije riječ o manijakalnom ovisničkom šopingu, nego o svakodnevnoj ljudskoj aktivnosti poput odlaska po kruh i mlijeko, tako da mislim da je istraživanje znakovito i da bi moglo dodatno rasvijetliti muško-ženske odnose', pojašnjava psihologinja Ljiljana Marijanović.