Poznato je da su erotski hit romani poput '50 nijansi sive' uzburkali ljubavni život mnogih parova, a sada se pokazalo i da zbog njih više vremena posvećuju finim stvarima poput seksi donjeg rublja
Izgleda da su žene konačno shvatile da fino donje rublje prvenstveno trebaju nositi zbog sebe, a jedna je tvrtka koja ga izrađuje primijetila porast prodaje od 50 posto u kategoriji žena iznad 40 godina.
Tvrtka Petits Bisous, koja uz donje rublje prodaje seksi igračke, tako je primijetila da žene u tim godinama troše dvostruko više novca od 20-godišnjakinja.
Uz seksi donje rublje, žene kupuju razne sitnice i seksi igračke te troše pravo malo bogatstvo za njih. U anketi su kazale kako su poticaj za to dobile upravo iz romana poput '50 nijansi sive'.
Daily Mail prenosi da mlađe žene provedu tek 15 minuta u trgovini s donjim rubljem, a žene iznad 40-ih i sat vremena. Očito žene u nešto poznijim godinama imaju više volje za isprobavanje donjeg rublja te bez ustručavanja ispituju sve što ih zanima o seksi igračkama.
Iako se potrošnja novca u ovakvim trgovinama može objasniti i činjenicom da žene u 40-ima imaju više novca i bolje prihode, istraživanje je pokazalo da oko 75 posto njih u trgovine s donjim rubljem dovodi svoje partnere te zajedno biraju što će kupiti. Znanstvenici to objašnjavaju time da su parovi u dugim vezama došli do više razine iskrenosti.
U spomenutu trgovinu Petits Bisous sada dolazi desetak parova tjedno, a zabilježili su i porast prodaje korzeta za čak 200 posto.