KRPICE, CIPELE I DODACI

Žene u šopingu potroše tri godine života

10.04.2010 u 10:46

Bionic
Reading

Poznato je da žene vole kupovati, što potvrđuju i najnovija istraživanja u kojima se pokazalo da im na hodanje po dućanima u prosjeku ode tri godine života

Iako se muškarcima ponekad čini da pripadnice ljepšeg spola trče isključivo za najnovijom modom, dio vremena potroše na kupovinu hrane i stvari za kućanstvo.

Tako u jednoj godini obiđu 84 trgovine s hranom i skoro 95 sati potroše na kupovinu stvari za kućanstvo, a na šoping dragih im krpica potroše oko sto sati i 48 minuta godišnje. Ovo se ipak čini premalo vremena znajući koliko žene obilaze izloge, a to je zato što je izostavljeno kupovanje cipela i online narudžbe.

Kada se dodaju te dvije stavke, brojka je puno drukčija – na kupovinu odjeće, cipela i modnih dodataka žena u cijelom životu izdvoji 25.184 sata i 53 minute.