Na stranici MTV-ja objavljeni su rezultati ankete vezane uz sagu 'Sumrak' koju je proveo Fandango, vodeći prodavač ulaznica za kino u Americi
Iako je 'Sumrak' imao velik broj obožavatelja i prije filma, naravno da je film imao velik utjecaj na povećanje tog broja. Rezultati pokazuju da 68 posto kupaca ulaznica u trenutku kupovine nije znalo za cijeli serijal 'Sumrak'! A da slika govori tisuću riječi, potvrđuje drastična promjena nakon prvog filma. Čak 96 posto kupaca ulaznica za 'Mladi mjesec' je pročitalo istoimenu knjigu, a 94 posto ih je pročitalo i cijeli serijal!
Što se tiče promjene redatelja, obožavatelji imaju povjerenja u Chrisa Weisza, točnije njih 95 posto vjeruje da će novi redatelj dostojno zamijeniti starog.
Najčešća bitka kod obožavatelja se vodi oko Edwarda i Jacoba. Statistika pokazuje zanimljive rezultate. Čak 83 posto kupaca sebe vidi u Edwardovom timu, a 17 posto u Jacobovom. Moglo bi se reći da je razlika neočekivano velika.