Eminem je odlučio postati lik animirane reklame, u najgledanijem američkom TV terminu
Naravno, radi se o reklamama koje će se emitirati u pauzi Super Bowla, a u jednoj od njih slavni bijeli reper postat će animirani lik. Eminem će tako, nakon godina odbijanja sudjelovanja u promociji tuđih proizvoda, po cijeni od milijun dolara dopustiti animatorima da ga pretvore u reklamu za ledeni čaj Lipton Brisk, u kojoj će kao se pojaviti kao lik od plastelina.
Pritom nije jedini koji će se pojaviti u reklami tijekom ovog sportskog događaja – Justin Bieber te Ozzy i Sharon Osbourne (doduše, kao stvarne osobe, ne plastelinski likovi) također će biti u reklami prikazanoj tijekom pauze utakmice, onoj za trgovinu Best Buy.
Tijekom iste te pauze održat će se i tradicionalni nastup uživo, a ovog puta, nakon Springsteena, Stonesa, Paula McCartneyja i The Who, to će biti novi junaci stadionskog popa Black Eyed Peas