Znatno dojmljiviji od vizualno raskošnog, ali razvučenog 'Nultog teorema' Terryja Gilliama bio je mračni, minimalistički znanstvenofantastični triler 'Ispod kože' sa Scarlett Johansson u dosad najbizarnijoj ulozi
'Nulti teorem' (The Zero Theorem) Terryja Gilliama ima vrline i mane kakve odlikuju većinu njegovih novijih filmova. S jedne strane je vizualno raskošan, no ovaj put nedvojbeno nadahnut Scottovim 'Istrebljivačem' (od uličnih reklama i šarolikih prolaznika s prozirnim kišobranima, do gotičkih interijera s futurističkom tehnologijom). No s druge strane, radnja je užasno spora, a sve iole zanimljivo ponavlja se nekoliko puta dok ne dosadi.
Ne pomaže tu čak ni oskarovac Christoph Waltz, koji tumači glavnu ulogu računalnog genijalca opsjednutog pitanjima o smislu vlastite egzistencije (čeka telefonski poziv koji nikad neće doći), pokušavajući riješiti nerješivi zadatak koji mu je zadao poslodavac (suzdržani Matt Damon), ni Tilda Switon koja gotovo neprepoznatljiva glumi virtualnog psihologa, ni zanosna Mélanie Thierry koja unosi strast i žudnju u sumorni život protagonista.
Znatno je dojmljiviji, premda bizarniji, bio je drugi britanski film 'Ispod kože' (Under the Skin) Jonathana Glazera sa Scarlett Johansson, koja je u Veneciji dočekana, a u svjetskim medijima i popraćena, kao svojevrsna Marilyn Monroe današnjice. U anketi Cineworlda neposredno prije Mostre proglašena je za najseksipilniju glumicu na svijetu, što je mogao potvrditi svatko tko ju je vidio posve golu u filmu ili uživo na press konferenciji na kojoj je opuštenošću, vedrinom i dugom plavom kosom dala potpuni kontrast svom mračnom, tamnokosom liku u filmu.
Film 'Ispod kože' (nastao po romanu Michela Fabera) znanstvenofantastični je triler, ali i film ceste s dokumentarnim segmentima o vanzemaljcu koji u ljudskoj formi obilazi Škotsku. Redatelj je uspio dočarati svijet iz alienske perspektive, koristeći se kamerom uglavnom voajerski, kao da upija sve ono što se događa među nama. Scarlett je izvrsno odglumila vanzemaljca koji je uzeo formu zgodne žene koja zavodi raznolike muškarce i odvodi ih posve gola u misterioznu prostoriju u kojoj tonu sve dublje u misterioznu naftoliku tekućinu.
Johansson je snimanje opisala kao zastrašujuće iskustvo. Ubrzo nakon početka snimanja napustila je sve ranije predodžbe o liku i filmu, a najteže scene su joj bile pad na ulici (sniman skrivenom kamerom, s prolaznicima koji su svaki put različito reagirali, od iskrene brige i pomoći do snimanja mobitelom) i scene snimane u hladnoj i vlažnoj škotskoj šumi, koja je doista izgledala kao pakao.
Glazer je snimio hladan, jezovit i brutalan film koji bi se najviše mogao svidjeti poklonicima horora, no nema sumnje da će mu angažman zvijezde poput Scarlett proširiti krug gledatelja.