Gigant digitalnih glazbenih videa najavljuje revoluciju – sedam novih emisija i prijenos koncerta uživo
I ne samo to – Vevo, najveći dostavljač glazbenog sadržaja YouTubeu, uspostavio je i novu reklamnu suradnju s Twitterom, a sve to kako bi svoje poslovanje digao na novu razinu te prešišao brojku od 100 milijuna pregleda i preslušavanja pojedinih spotova.
Variety piše da Vevo pokreće sedam glazbenih serijala na svom kanalu, a oni su 'Stylized' (analiza modnog identiteta glazbenika), 'Get The Look' (edukacija fanova kako da izgledaju kao superzvijezde, a da ne troše jednaku količinu novca na izgled), 'Taste Of Music' (kuharsko-glazbeni show), 'Guess The Video' (kviz i komedija susreću glazbu – pobjednik dobije novce, luzer pitu u lice), 'Judge This!' (popkulturna pitanja postavljena zvijezdama YouTubea), 'A.K.A.' (animirana objašnjenja pseudonima glazbenika) i 'Day Off With...' (kratke reportaže o tome što glazbenici rade onda kada ne rade).
Najavljuju se i nove sezone starih serijala ('Lift', Lyric Lines'...) te prijenosi koncerata, što neće biti problem za kompaniju koja mjesečno generira 5,5 milijardi pregleda na YouTubeu!