Redateljica filma 'Ti mene nosiš' koji trenutno igra u kinima Ivona Juka, u HRT-ovoj emisiji 'Nedjeljom u 2' progovorila je o mnogim preprekama u snimanju svog prvog dugometražnog uratka
U tjedan dana kako je pušten u distribuciju, film je vidjelo oko 2000 ljudi. 'Ti mene nosiš' snimao se na više od 90 lokacija u dva mjeseca, ali je pripreman sedam godina, a njegova redateljica i scenaristica Ivona Juka nailazila je na mnoge prepreke. Jedna od najvećih bio je, izjavila je, Hrvoje Hribar. Izjavila je da je on učinio sve da se film ne snimi. Novac je dobila u trenutku kada on nije bio na čelu HAVC-a.
'Dobili smo petinu budžeta od prosječnih budžeta filma. Nakon što smo je dobili, bili smo prisiljeni raditi koprodukcije u Srbiji i Sloveniji. Nakon toga pokušale smo dobiti pomoć fonda Eurimages, no u prijavi za njih materijali nisu smjeli biti stariji od mjesec dana. I potom smo sasvim slučajno doznali da nam ne dolazi pismo namjere iz Srbije te da je ravnatelj HAVC-a uputio pismo nekoliko mjeseci prije. Bili smo iznenađeni jer nismo znali o čemu je riječ i saznali smo da je pisao da sam ja ustaša i psihički poremećena osoba te ih je molio da mi ne daju novac. To je bio strašan šok, a bez tog novca nije bilo šanse da se ovaj film snimi', izjavila je redateljica. Film je na kraju koštao 10 milijuna kuna.
Afiniteti za redateljski posao javili su joj se još u ranoj mladosti. Bila je, kaže, filmofil, a nakon što bi pogledala neki film, prijateljima bi ga voljela prepričavati, a onda i podijeliti uloge pa bi skupa 'igrali taj film'. Pričajući o svom 'boemskom' djetinjstvu, otkrila je da zahvaljujući majci nije imala televizor u kući, ali da joj je zahvalna jer je radila na razvoju njezine kreativnosti i mašte.
Prije nego što je postala redateljica išla je na klasični balet koji je jako voljela jer smatra da je ples vrsta 'transa' i da danas voli plesati. Htjela je upisati i likovnu akademiju.
Na pitanje o ulozi u filmu bivšeg vođe Dinamovih navijača Gorana Hajdukovića Čupka, izjavila je da joj je s njim bilo fenomenalno raditi. Imao je, kaže, dobru koncentraciju i bio 'ponizan prema okruženju u kojem je radio i prilici koju je dobio'. Bila je oduševljena njegovom energijom i koncentracijom i time što je bio discipliniran. Nikad nije došao na set da nije znao tekst, odlazio je na satove pjevanja i govorne vježbe u Suvag.
O špekulacijama da je na snimanju filma dolazilo ne samo do verbalnih, već i fizičkih konflikata, izjavila je da su sukobi postojali.
'Na glumce ne vičem, ali mislim da nekim ljudima nekad nije lako prihvatiti sugestiju. U tome sam neumoljiva', rekla je redateljica.
Na pitanje je li konfliktna osoba i je li se tukla u Cannesu u zaštitu svog filma, kaže da mali broj ljudi širi informaciju da je konfliktna osoba.
'Mislim da to nije to točno i to ću demantirati iz nekog svog uvjerenja, ne zato da bih sad ispala ne znam kakva', izjavila je.