Glavni akteri intrigantne nove kampanje 'Samo stariji. Ništa više.' dvije su televizijske voditeljice Antonija Blaće i Iva Šulentić, pjevač Tony Cetinski te glumac Janko Popović Volarić, a njezin cilj je podizanje svijesti u javnosti o potrebama i pravima starijih osoba te društvenim i individualnim posljedicama kršenja njihovih prava
Emaptija je znak zdravog društva, a da su se stvari po tom pitanju u Hrvatskoj počele kretati prema naprijed dokaz je nova kampanja u koju su se uključile mnoge poznate osobe. Naime, projekt Superseniori inovativan je model podrške kojem je osnovni cilj povećanje uključivanja starijih osoba u život zajednice kroz zajedničko djelovanje, a svoj doprinos odlučili su dati i Iva Šulentić, Antonija Blaće, Janko Popović Volarić te Tony Cetinski koji se u kampanji pojavljuju postarani za nekih tridesetak godina.
'Starije osobe, kojih u Hrvatskoj ima 750 tisuća, danas su sve više osuđene na društvenu izolaciju. I mi ćemo jednog dana biti stari. Samo stariji. Ništa više. I zato, molim te, ne isključuj me', poručuje glumac Janko Popović Volarić u hvalevrijednoj kampanji.
Za sve one koji se aktivno žele uključiti i biti dio ove velike priče, osnovan je Fond Superseniori, kroz koji će se osigurati transparentnost tijeka financijske podrške i njegova alokacija u relevantne programe za podizanje kvalitete života starijih osoba. Cilj fonda pri zakladama - partnerima je prikupljanje sredstava za starije i daljnje ulaganje u postojeće i buduće projekte koji povećavaju kvalitetu života starijih, socijalnu uključenost i razvoj zajednice.