Mario Petreković i Hrabri telefon
Izvor: Promo fotografije / Autor: Nova TV
Mario Petreković i Hrabri telefon
Izvor: Promo fotografije / Autor: Nova TV
Mario Petreković poznat je po svojem sudjelovanju u emisiji 'Tvoje lice zvuči poznato', no ovaj put je svoje znatne talente ustupio kampanji savjetodavne linije Hrabrog telefona za djecu
Nova TV i udruga Hrabri telefon surađuju već tri godine te nizom medijskih kampanja izravno utječu na živote djece, mladih i roditelja. Ovih dana snimljen je još jedan TV spot, a ovaj put glavno je lice kampanje Mario Petreković, kojeg trenutno pratimo kao dramskog trenera u trećoj sezoni zabavnog showa 'Tvoje lice zvuči poznato'. Mario se ovaj put 'pretvorio' u dječaka kojeg nešto muči, a koji ne zna kome se i kako obratiti.
Hrabri telefon za djecu mjesto je gdje djeca mogu govoriti o svojim osjećajima, situacijama koje ih čine zbunjenima te situacijama zbog kojih stječu dojam da se njihova prava krše na bilo koji način. Linija je prvenstveno namijenjena djeci koja osjećaju da ih netko iz njihove okoline na bilo koji način zlostavlja ili zanemaruje.
Svakim radnim danom u vremenu od devet do 20 sati linija je otvorena na besplatnom broju telefona za pozivatelje 116-111. U prosjeku linija dnevno zaprimi pet do deset poziva koji ulaze u statističku obradu (savjetodavni, informativni i pozivi šutnje), a oni se, prema statističkim podacima, primarno tiču problematike zlostavljanja i zanemarivanja djece. Na liniji dežuraju volonteri koji se raspoređuju prema dnevnim smjenama u trajanju od tri do četiri sata. Osim putem spomenute telefonske linije, djeca se Hrabrom telefonu mogu obratiti putem chata preko računala ili pametnog telefona.
'Ovo je jedan od zabavnijih TV spotova koje smo snimali za kampanju linije za djecu. Mario i dječica su bili divni. Hvala njima i timu Nove TV na još jednoj divnoj suradnji. Jako je važno naglasiti da liniju djeca mogu dobiti potpuno besplatno, nazivajući s bilo kojeg telefona – fiksne linije, mobitela, pa čak i javnog telefona bez telefonske kartice, dovoljno je utipkati broj 116-111. Na taj način smo omogućili svakom djetetu da bez obzira gdje se nalazi i kakvog je imovinskog statusa (posjeduje li mobitel ili ne) može potražiti pomoć bez ikakvih troškova. Sama linija je anonimna, što znači da dijete ne mora reći svoje ime, prezime, iz kojeg grada zove i bilo koje druge podatke, tako da se svi mogu osjećati sigurno u razgovoru i povjeravanju', izjavila je Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon.