UROTA BRENDOVA

Novi SF film istražuje utjecaj brendiranih poruka na žudnju

23.08.2012 u 15:37

Bionic
Reading

U traileru pogledajte kako izgleda 'Branded', SF o mračnoj distopijskoj budućnosti u kojoj su proizvodi doslovno zavladali svijetom

 Napokon je netko pretvorio brend menadžere u zlikovce, što je bilo samo pitanje trenutka. U novom filmu redatelja Jamiea Bradshawa i Aleksandra Dulerayna, oni se međusobno bore kako bi dobili prevlast nad plasiranjem reklama koje kontroliraju ljudske umove.

Film 'Branded' bavi se utjecajem brendiranih poruka i sadržaja koji tjeraju ljude da realiziraju (tj. unovče) svoje žudnje.
'Što kada bi postojao kod u mozgu koji kontrolira želje? Što ako bi taj kod bio umetnut preko proizvoda koje koristiti svakodnevno?', stoji u najavi filma.

Ed Stoppard glumi Mischu, uspješnog biznismena na vrhu oglašivačke industrije. Nakon nepopravljive pogreške koja se odigrala prilikom prezentacije jednog brenda koji je zastupao, on se odlučuje na samonametnuti egzil. Nakon deset godina vraća se u radikalno izmijenjeni svijet, u kojem ima vizije bizarnih i zastrašujućih kreatura koje diktiraju ljudska razmišljanja, želje i akcije. Uskoro spoznaje da su bića dio kampanje koju je pokrenula jedna moćna agencija za oglašavanje. Kao svaki dostojni heroj, Mischa iskoristi svoje marketinške sposobnosti da iskorijeni paklene korporativne legije.