Pokušali smo predvidjeti koje bi zvijezde hrvatske estrade mogli angažirati predsjednički kandidati i kako bi izgledala njihova kampanja
Iako se gušimo u recesiji, sve svjesniji da nema svjetla na kraju tunela, red je da potrošimo još par milijuna na predstojeću predsjedničku kampanju koja nas očekuje do kraja ove godine. Kad je bal, nek' jebal! Nestrpljivo iščekujući početak nemilosrdne predsjedničke utrke za Pantovčak, tim stručnjaka tportala pokušao je predvidjeti tijek kampanje i plasman predsjedničkih kandidata. U ovom trenutku, za budućeg predsjednika se kandidiralo deset kandidata kojima smo dodali domaće zvijezde show businessa kao bonus u predsjedničkoj utrci.
Kampanja:
Miroslav i Miroslav, ruku pod ruku, na turneji Marka Perkovića najavljivali su hrvatskog rock viteza podsjećajući okupljenu masu da jabuka ne pada daleko od stabla, a svaki koncert započinjala su sva trojica zagrljena pjevajući Škorin hit 'Domovina'. Kako je Miroslav Tuđman konstantno falšao pjevajući svoju dionicu, Škoro i Perković završili su turneju bez njega jer je Škoro shvatio da ima više šanse od svog imenjaka, a i bolje pjeva. Pred kraj kampanje registrirane su dvije nove stranke od kojih je Škorina stranka Hrvatska kao pjesma dobila najveću podršku.
Kampanja:
Shvativši da Ivana Hrvatsku vole mladi u Hrvatskoj i inozemstvu, Mikšić je odlučio svoju kampanju usmjeriti podjednako i na iseljenu Hrvatsku, s naglaskom na Ameriku. Boris i Ivan čak su zajedno održali veliku turneju tijekom koje je Mikšić saznao da je Ivan kapetan hrvatske cugerske momčadi, što je ovoga razljutilo, ali nisu prekinuli suradnju.
Kampanja:
Nakon što su joj objasnili da pjesma 'Zašto me imaš' grupe Elemental najbolje opisuje stav urbane hrvatske mladeži, gospođa Pusić pozvala je Remi da joj se pridruži u kampanji promovirajući urbanu kulturu i svoje planove za budućnost Hrvatske. Međutim, kako je urbanih sredina u Hrvatskoj vrlo malo, a i u njima sve više prevladava turbo folk, Vesna i Remi proglasile su sveopću depresiju i emigrirale prije kraja izbornih rezultata.
Kampanja:
Želeći objediniti sve političke stranke u Istri, Kajin je pozvao najpoznatijeg istarskog kritičara i glazbenog barda da svojim primjerom pokažu da je Istra majka Hrvata i da samo zajedno i pomireni možemo u Europu. Nažalost, Franci je već nakon prvog tjedna kampanje protjerao Kajina iza Učke poručivši mu da se ne vraća u Istru dok joj ne osigura samostalnost. Kajin se žalio visokom sudu u Strasbourgu.
Kampanja:
Ravnajući se prema narodnoj mudrosti, bivši ministar obrazovanja odlučio je da Jole bude njegov tajni adut jer - ipak je to popularni Jole. Nastupajući na Poljudu gdje je pozdravio okupljen narod koji je došao bodriti Hajduk, Primorac je ponovio svoj slogan: 'S kim si, takav si!' i najavio popularnog Jolu te zajedno s njim otpjevao 'Nosi mi se bila boja'. Čuvši zvižduke, i sam je počeo zviždati i vikati: 'Idi doma', 'Jole, Jole!', 'J… se', 'Nećemo Dragana za predsjednika'. Pred kraj kampanje povukao se iz predsjedničkih izbora jer mu je netko rekao da Jole nije baš toliko popularan kao što je on mislio.
Kampanja:
'Dvije glave su pametnije od jedne', bila je prva izjava na službenoj tiskovnoj konferenciji Ljube Jurčića na kojoj je predstavio svoju rock podršku naglasivši da jedan roker s iskustvom poput Bogovića itekako dobro zna kako dignuti publiku na noge obećavši da, pobjedi li, on diže Hrvatsku na noge. Hrvatska se digla na noge prije početka predsjedničkih izbora, pa je vjerodostojnost njegove izjave dovedena u pitanje.
Kampanja:
Angažirajući etabliranu modnu kreatoricu, pjevačicu i Hrvaticu Matiju Vujicu, Jurčević je bio uvjeren u pobjedu te je sve prepustio Matiji i Juri te Igoru C. C. Kelčecu. Jug Hrvatske (i dijaspora iz susjedne BiH) izabrao je Jurčevića za svog predsjednika ne priznajući službene rezultate izbora. Čak su mu i spomenik podigli.
Kampanja:
Želeći što elegantnije pokazati da zna što radi, Josipović je pozvao Massima da ga podrži te zajedno sa njim skladao pjesmu koju je Massimo otpjevao na zagrebačkom skupu podrške Ivi Josipoviću:
'Sunce se ponovo rađa,
Neće bit između ustaša i partizana više svađa,
Bogata je povijesna građa,
Mene to jako pogađa.
I vlada nam treba mlađa,
Dosta je bilo krađa.
Dobro bi nam došao i Dino Rađa.
Hrabro plovi hrvatska lađa!'
'Hrvatska lađa' postala je hit!
Kampanja:
Ne štedeći svoj glas, Houdek je svaki dan tijekom predsjedničke kampanje održao barem po jedan koncert diljem Hrvatske te se nakon predsjedničkih izbora situiran povukao u mirovinu. Hebrang je poziv Jacquesu obrazložio teškim vremenima i mladim ljudima koji su na dobrom glasu. Rezultati njegove kampanje bili su iznad svih očekivanja, međutim, zbog zdravstvenih problema zamijenio ga je Luka Bebić kojeg je potom Houdek naknadno opjevao u svojoj pjesmi 'Barba Luka zna što drugi ne znaju'.
Kampanja:
Alka Vuica preuzela je kompletnu kampanju za Vidoševića i Vidoševića u svoju ruke. Naučivši ga tajnama zavođenja, koketiranja, flertanja, namigivanja, dodirivanja i šarmiranja, Alka je uspjela animirati Hrvatice da izađu na izbore i glasaju za Nadana. Vuica i Nadan smiješili su se sa jumbo plakata zagrljeni kao Faca i Carrie na kojima je pisalo 'Šeks i grad'.