USPJEŠAN ZAVRŠETAK

Počeo povrat novca za ulaznice Ultra Europe festivala

25.08.2016 u 21:51

Bionic
Reading

Ovogodišnji 4. Ultra Europe festival zahvaljujući brzoj reakciji organizatora i kvalitetnoj polici osiguranja završio je uspješno za sve, a sada je u tijeku proces povrata novca za neiskorištene ulaznice za prvi dan programa festivala u Splitu koji je otkazan zbog orkanske bure, doznaje se u četvrtak od organizatora

Sumirajući rezultate festivala, održanom za vikend 16. i 17. srpnja u Splitu na stadionu Poljud te se do 20. srpnja nastavio po konceptu Croatia Music Week na otocima Braču, Hvaru i Visu, organizatori ističu da je na festivalu bilo više od 100 tisuća posjetitelja iz 143 zemlje koji su uživali i plesali uz ritmove 160 najtraženijih i najpopularnijih svjetskih DJ-a elektronske glazbe.

'Zbog najave orkanske bure i loših vremenskih uvjeta u Splitu, par dana uoči festivala unajmili smo i meteorološki satelit kako bi dobili što kvalitetnije informacije o vremenu i prognozi za prvi dan, petak navečer, no kako nismo željeli dovoditi u pitanje sigurnost posjetitelja i oko dvije tisuće zaposlenih na Ultri kao ni održivost vrlo skupe i glomazne opreme te pozornice odlučili smo prvi dan otkazati, tim više što su udari bure dosezali i do 74 kilometra na sat, a globalni sigurnosni festivalski standardi propisuju da se događanje mora otkazati već pri udarima od 50 km na sat', objašnjava direktor komunikacija Ultra Europe festiavlaLuka Jureško

Zbog svega toga agenti velike osiguravajuće kuće promptno su stigli u Split da bi procijenili okolnosti i odobrili aktivaciju police osiguranja na temelju koje će vratiti novac onima koji nisu iskoristili ulaznice, i to je sada u procesu, kaže Jureško dodajući kako vjeruju da će u konačnici sve pozitivno završiti.

Iznoseći zanimljivosti ovogodišnje Ultre ističe 16-osatni neprekidni glazbeni program, što je rekord među svim Ultra festivalima u svijetu, nastup DJ-a Armin Van Buurena po danu, što je za njega velika rijetkost, kao i najveći vatromet u Hrvatskoj na kraju festivala.

Zračna luka Split izvjestila ih je pak da je tijekom Ultre primila oko 90 tisuća putnika tzv. ultranauta, od kojih je 60 posto bilo izvan EU-a, a tijekom trajanja festivala na njegovoj Facebook stranici objave je pustilo gotovo 6 milijuna ljudi, dok ih je više od 3 milijuna komentiralo i lajkalo te dijelilo postove s festivala.

'Video sažetke pogledalo je na Facebooku više od 1,3 milijuna posjetitelja, što tu stranicu festivala čini drugom najposjećenijom na svijetu u kategoriji EDM festivala, a osim te mreže i na Instagramu je bilo jako puno fotografija, što je odlična promociju za Split i Hrvatsku', kaže Jureško iznoseći još detalja poput onih da je na festivalu radilo oko 2.500 ljudi, da je 75 šlepera dovezlo ukupno više od 525 tona opreme, oko Poljuda je postavljeno 4 kilometra ograde, popijeno je 70 tona vode, pojedeno je 20 tona lubenica i ispaljeno je 300 kilograma konfeta.