Mjesečina se sinoć nije zrcalila na Jarunskom jezeru, a žanrovski obilježen dark wave/postpunk bend iz Oaklanda The Soft Moon svojim je prvim nastupom na domaćem terenu pred stotinjak okupljenih fanova u zagrebačkom klubu Aquarius, u nešto manje od sat vremena prezentirao svoj aktualni album 'Zeroes', uz nekoliko pjesama s debitantskog albuma
Nakon Budimpešte, u okviru aktualne europske turneje na kojoj promoviraju prošlogodišnji, drugi album u karijeri - 'Zeroes' -
oaklandski trojac The Soft Moon na europskom proputovanju stao je i u Zagrebu te održao koncert, vremenski poprilično kratak, što je rezultiralo osjećajem zatečenosti prisutnih.
Namjerne i slučajne posjetitelje njihovog prvog nastupa ovdje, dočekao je nešto drugačije posložen koncertni stage u klubu Aquarius i pozadinska bijela tkanina koja je prekrivala šank zagrebačkog kluba, na čijoj su se bijeloj podlozi projicirali pomno birani vizuali Rona Robinsona, punopravnog člana The Soft Moona, praćeni bljeskajućim, bijelim snopovima reflektora. Uzdanica bruklinške nezavisne etikete Captured Tracks, američki glazbeni produkt svojim dosadašnjim radom pažljivo njeguje bogato europsko, dark wave nasljeđe iz 80-ih pa se da zaključiti kako je bend, sam po sebi, glazbeno privrženiji Starom kontinentu, na kojem su The Soft Moon i njima slični bendovi dočekani raširenih ruku i s punim odobravanjem.
The Soft Moon iza sebe ima tek dva albuma, a kako sam frontmen Luis Vasquez navodi u intervjuima, inspirirani su njegovim teškim djetinjstvom provedenim u kalifornijskoj pustinji Mojave i anksioznošću koju (ne)uspješno rješava kroz rad benda. Zagrebački koncert su odradili poprilično rutinski, rapidnom brzinom i bez pretjerane interakcije s publikom. S domaćim pivom u ruci koje se potezalo u kratkim pauzama između pjesama, prožetim jaucima, visokim C uzvicima i kratkim ambijentalnim eksperimentima s industrial dozom, već nakon pola sata koncertne izvedbe najavili su kraj koji je pojačan još kraćim bisom.
Sama koncertna izvedba The Soft Moona općenito govoreći i nije toliko loša, štoviše, pjesme s dosadašnja dva albuma u live izvedbi zvuče još moćnije i energičnije, za nijansu manje mračnije i nijansu više plesnije, no kada govorimo u vremenskim okvirima, sveukupni dojam se polagano gubi u jarunskoj noći bez mjesečine.