NEKA OSTANE MEĐU NAMA

Rajko Grlić: Scena seksa s Manojlovićem je vrlo čedna

05.03.2010 u 11:08

Bionic
Reading

Golišave scene Mikija Manojlovića i Nine Ivanišin u novom filmu Rajka Grlića 'Neka ostane među nama' izazvale su popriličnu pažnju medija u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji, gdje će uskoro biti premijerno prikazan. O filmu, radu s Mikijem Manojlovićem, zagrebačkoj snobovštini, preljubu i mnogočemu drugom za tportal u videointervjuu govori režiser Rajko Grlić

O MIKIJU I 'RALJAMA'

Grlić je nakon više od dvadeset godina opet radio s Mikijem Manojlovićem, s kojim je u bivšoj Jugoslaviji snimio filmove 'Za sreću je potrebno troje', 'U raljama života' i 'Samo jednom se ljubi'. Prisjetio se jedne američke projekcije filma 'U raljama života' koji je radio prema romanu Dubravke Ugrešić, koja je i koscenaristica filma. 'Dubravka i ja smo nakon američke projekcije došli do podatka da 14 ljudi koji su radili na filmu danas živi vani', rekao je Rajko Grlić. Uz njega i Ugrešić, izvan Hrvatske danas žive i Mira Furlan te Rade Šerbedžija.

Emitiranje scene u kojoj legenda jugoslavenskog filma Miki Manojlović ljubi razgolićeno tijelo mlade slovenske glumice Nine Ivanišinzaintrigiralo je javnost i medije, a srpski tabloid Kurir najavio je film naslovom 'Kad Miki grize i liže' i nadnaslovom 'Šut, ba, erotika'.

Puštanje intrigantnog foršpanauoči premijere urodilo je plodom, a režiser Rajko Grlić kazao je da su web majstori stavili taj isječak na stranicu filma i ostali su je jednostavno preuzeli.

'Film nema namjeru reklamirati se kao pornić niti je to pornić. To je ljubavni film, a u ljubavnom filmu ponekad ljudi rade neke radnje, tako da je to jedna od scena koja je vrlo čedna', ispričao je Grlić u intervjuu tportalu.

Film u kojem uz Manojlovića i Ivanišin glume Bojan Navojec, Ksenija Marinković, Ivana Roščić Daria Lorenci, Nataša Dorčić, Krešimir Mikić, Živko Anočić i Helena Buljan, Grlić je opisao kao današnju priču, ljubavnu i priču ovog vremena i prostora.

'To je film koji bi mogao komunicirati, a ja volim filmove koji s nekim razgovaraju, zato ih i pravim', kazao je Grlić. Od jedanaest igranih filmova koje je snimio, njih čak osam je o Zagrebu koji Grlić, kao zagrebačko dijete, vidi kao najbližu priču.

Što se u Zagrebu, iz kojeg je i sam otišao devedesetih, promijenilo i koliko je to vidljivo i u njegovom novom filmu, Grlić kaže:

O ANTI TOMIĆU

'Jako dugo pišemo scenarije i vrlo pažljivo to slažemo. Ante ima istančan osjećaj za dijalog. Prevodio sam mu germanizme iz zagrebačkog jezika', rekao je Rajko Grlić.

'Dogodilo se to da je jedna takozvana građanska klasa koja je bila beskonačno tanka potpuno otišla u ilegalu. Zagreb ima jednu stoljetnu tradiciju da svaka građanska klasa kad se jednom ustoliči zapravo ode odavde. Nekako se uvukla u tišinu svojih domova, a moj prijatelj iz ulice kaže da je najveće umijeće u ovakvim vremenima ostati anoniman.'

U dnevniku koji je vodio za vrijeme snimanja filma na zagrebačkim lokacijama, Grlić je zapisao da su Zagrepčani bili idealni statisti, potpuno ravnodušni na pojavu kamere u središtu grada.

'Beatlesi su jednom pričali da im je najlakše otići na ručak ili večeru u krajnje snobovske restorane jer se tamo svi prave da ih ne poznaju, tako ima i taj neki duh snobovštine u Zagrebu kojim se ignorira pojava kamere', rekao je i dodao da su, s druge strane, svi u gradu bili beskonačno uslužni i ljubazni.

'Zatekao sam Zagreb u beskonačnoj ljubaznosti, no zapušteniji no što je ikad bio. Morate paziti kako slikate grad koji volite da ne izgleda strašno.'

Govoreći o preljubu kao glavnoj temi filma, Grlić je istaknuo da je preljub ostao jedini vid pobune.

'Ovo je film o duplim životima, petero ljudi u centru Zagreba danas i nekoliko djece koja ne znaju tko im je otac. Priča je to o stvarima o kojima se ne priča u dobrim familijama, o intimnim i stidnim trenucima vrlo kompliciranih života. Energija za drugačijim životom kanalizira se kroz intimnu sferu i mijenjanje kreveta. '

Vodimo vas na premijeru filma 'Neka ostane među nama' 11. ožujka

CIJELI INTERVJU S RAJKOM GRLIĆEM POGLEDAJTE U VIDEOPRILOGU