HŽ Infrastruktura priključila se inicijativi da se željeznički most Sava – Zeleni most preimenuje u Hendrixov most te je sukladno tome Državnom uredu za upravljanje državnom imovinom uputila prijedlog za promjenu naziva mosta
Zahvaljujući grafitu s prezimenom slavnog rock-glazbenika Hendrixa Zeleni most dobio je gotovo kultni status i postao jednim od simbola urbane pop- kulture grada Zagreba koji nastavlja provoditi projekt osvjetljavanja mosta, čime će njegova ljepota biti dodatno naglašena.
Zeleni most ima dugu povijest. Riječ je o najstarijem mostu u Zagrebu koji je u funkciji prometa vozila. Naime, na tome je mjestu još davne 1862. izgrađen jednokolosiječni čelični rešetkasti željeznički most. Zbog dotrajalosti i činjenice da više nije udovoljavao prometnim potrebama, 30-ih godina prošlog stoljeća odlučeno je da se korito Save premosti konstrukcijom s jednim velikim rasponom od 135 m te da se most izdigne za 2,5 metra u odnosu na stari željeznički most radi denivelacije s cestovnim priobalnim prolazima.
U doba izgradnje to je bio mosni luk (Langerova greda) najvećeg raspona na željezničkim mostovima u Europi. Čelična konstrukcija bila je više od 90 posto domaći proizvod, a izradila ju je i montirala prva domaća tvornica mostova, vagona i strojeva iz Slavonskog Broda. Tijekom godina most je obnavljan nekoliko puta. U netom dovršenoj obnovi znatno su poboljšane performanse, most je ojačan pa vlakovi mogu voziti dvostruko većom brzinom nego do sada (do 80 km/h). Obnova je iznosila 38,5 milijuna kuna.