Četvorka iz New Jerseyja pojačana trećim gitaristom u gotovo dvosatnom nastupu besprijekorno je držala tenziju nabrijane rock veselice za tisuću fanova. Prema riječima frontmena Briana Fallona, bis je bio uključen u regularan dio izvedbe
Premda u domicilnoj Americi slove za jedan od najpotentnijih rock bendova, a ove godine su objavili peti album 'Get Hurt' za diskografsku major kompaniju Island Records, The Gaslight Anthem premijerni su hrvatski nastup odradili u zagrebačkoj Tvornici pred tisuću fanova. S moćnim razglasom i nabrijanim light showom djelovali su kao da ih je netko ugurao u klupski prostor, jer očito je da bend može mnogo više pružiti u većim koncertnim prostorima i na stadionima.
No The Gaslight Anthem nema u svojoj kolekciji globalni hit pa se njihove pjesme ne mogu čuti u programima ovdašnjih formatiranih radijskih postaja, a i one koje preferiraju drukčiji pristup rijetko su posegnule za nekom njihovom skladbom. Ne čudi stoga da je u publici bilo mnoštvo juvenilnih hipstera sretnih da prisustvuju koncertu još neotkrivenoga, a iznimno kvalitetnog benda. Nametne li se neka od pjesama s aktualnog albuma kao hit, na sljedećem nastupu ovog benda moglo bi biti deset puta više posjetitelja.
Ovi koji su pristigli mnogo bolje su reagirali na stariji materijal. Tako je nakon uvodne izvede prvog singla s recentnog albuma 'Stay Vicious' pravo oduševljenje nastalo izvedbom naslovne skladbe drugog im albuma 'The '59 Sound', a i ostale skladbe odsvirane s tog materijala najburnije su prihvaćene. Frontmen Brian Fallon uvjerljivo je i nadahnuto otpjevao sve skladbe, očito zadovoljan recepcijom posjetitelja. Doduše, malo su mu nemušte bile minikonferense u pauzama između nekoliko blokova; publika je zvižducima zahtijevala da prestane s humornim dramoletima i da nastavi svirati. Ipak, dok je zahvaljivao na posjetu, zaradio je gromoglasan aplauz, a objasnio je i da neće svirati na bis jer je to nepotrebnih tri minute pauze. Tako je i bilo, bend je čvrsto i stameno odsvirao sat i pedeset minuta bez kočnica.
Tempo je jedino pao prigodom umrtvljene izvedbe skladbe 'Great Expectations', a nju je, paradoksalno, publika najbolje prihvatila. Stariji dio publike oduševio se obradom pjesme 'War Pigs' Black Sabbatha, na koju se izvrsno nadovezala njihova žestoka skladba 'Too Much Blood'. Četvorka iz New Jerseyja na koncertu je bila pojačana još jednim gitaristom, Ianom Perkinsom, aon je naglasio energičnu izvedbu benda. Brian Fallon je u svojim pošalicama rekao da on dolazi iz Queensa u New Yorku, pa mu to i nije preporuka. Taj dio New Yorka bio je stanište Ramonesa, a zanimljivo je da je kritičar magazinaSobriquet napisao da bi Ramonesi možda zvučali kao The Gaslight Anthem danas da je Bruce Springsteen odbio poslušati svoga menadžera Jona Landaua i dao im skladbu 'Hungry Heart', a ne je zadržao za sebe i snimio za album 'The River'.
Dakako, to su smjele spekulacije, no zavičajni utjecaj Brucea Springsteena na The Gaslight Anthem vrlo je osjetan, pa ne čudi što su mu bili predgrupa na nekim nastupima ili što im se on priključio kao gost na nekim koncertima izvodeći upravo pjesmu 'The '59 Sound'. Tako su The Gaslight Anthem bili najbliže onomu što je Hrvatska doživjela uživo vezano za Brucea Springsteena, ali očito je da će njihova popularnost sve više rasti. Posjetitelji koncerta uistinu su imali sreću da ih gledaju u naponu snage, kad ne pristaju na kompromise, čak i po cijenu da u Tvornicu utovare light show koji bi mogao obasjati Mesničku ulicu bolje od Bandićevih lampica.