'Živi mrtvaci' uz seriju 'Scandal' čine televizijski program koji se može pohvaliti najvjernijim fanovima na Twitteru
Seriju 'Živi mrtvaci' i 'Scandal' koje se nalaze na samom vrhu stranice Nielsen Social po pitanju najvjernijih fanova na Twitteru, prate novije serije poput 'Empire' i 'How To Get Away With Murder' s jednakim rezultatom od 22 posto.
Uz odanost fanova, istraživanje također donosi zanimljive rezultate kad su u pitanju programski autori koji također koriste Twitter kako bi komunicirali o seriji. Programski autori serije, prema rezultatima Nielsen Sociala, tvitaju tri puta više o seriji nego drugi tviteraši. Isto tako Nielsen Social otkriva kako programski autori imaju mnogo više pratitelja na Twitteru.
Istraživanje Nielsen Sociala također je pokazalo da je broj pojedinačnih tviteraša koji tvitaju o programu preko sezone znatno veći od broja pojedinaca koji pridonose razgovorima o programu u određenom tjednu. Rezultati istraživanja također donose podatke o sve većem broju tviteraša koji dosad nisu tvitali o seriji, no to danas rade dosta često. Istraživanje je također otkrilo da velika grupa tviteraša o premijeri određene serije tvita do 25 posto, dok o završnici serije tvita samo 16 posto.
NOVA SEZONA 'ŽIVIH MRTVACA' NASTAVLJA RUŠITI REKORDE GLEDANOSTI
Šesta sezona 'Živih mrtvaca' koja se ekskluzivno izvan SAD-a prikazuje samo na FOX-u, nastavlja rušiti rekorde gledanosti: prva epizoda nove sezone imala je 17 posto veću gledanost u odnosu na prethodnu sezonu te čak 25 posto veći doseg.
U Hrvatskoj je prva epizoda nove sezone bila najgledaniji program među svim pay TV programima. Prema praćenju gledanosti tijekom emitiranja prve epizode šeste sezone 'Živih mrtvaca', FOX je zauzeo prvo mjestu među svim pay TV kanalima u Hrvatskoj s prosječnom AMR 0,59 posto i 1,82 posto SHR – što je čak četiri puta više u odnosu na isto razdoblje prije šest tjedana.
Nove epizode serije 'Živi mrtvaci' možete pratiti svakog ponedjeljka od 22 sata na kanalu FOX.