pedaliranje

Naš bloger osvježenje je potražio nadomak Zagreba: Idealno kratko bicikliranje za vruće dane

Dražen Breitenfeld
  • 12.07.2020 u 08:43

  • Bionic
    Reading

    Bloger tportala potražio je osvježenje na biciklu nadomak Zagreba. Ovaj put obišao je istočni dio grada vozeći se biciklom područjem oko Markuševca, Sesveta i Kašine. Ostao je zapanjen čudesnom ljepotom ovog inače trusnog područja, na kojem je bio epicentar velikog potresa. Prošao je kroz Prepuštovec i mnoge brežuljke ispunjene vikendicama, od kojih gotovo svaka ima pogled kao s najboljeg vidikovca. Idealno kratko bicikliranje za ove vruće dane uz malo prijeđenih kilometara i puno potrošenih kalorija

    Kada sam nakon petnaestak kilometara s jedne od bezbrojnih uzvisina ugledao bazene, pomislio sam da mi se priviđa od vrućine. Na tome je i ostalo jer me okupirao labirint zelenih brda. Kako se iz ovoga izvući i doći negdje da se malo vozim, a ne samo penjem i stenjem. Brzo sam odustao od te ideje.

    Poželio sam zapravo da to traje što dulje. Puhnuo je i vjetar, kao neka morska tramontana, pa se odmah lakše disalo. Baš se tih uspona nešto nakupilo, pomislih. Iako je sve predivno, naime ovdje doslovno svaki prijeđeni metar - vrijedi. Miris ocvale bazge ili pak hortenzija koje su u punom cvatu... Kiše je bilo dosta u zadnje vrijeme, bar povremeno, tako da je sve žarkozeleno. Boje su vrlo jake, a vidljivost odlična. Polja i livade izgledaju kao da su crtani, a ne stvarni. Možda sam zato uspio gmizati kroz brežuljke.

    Kleti, vrtovi, priroda...

    Red snimanja, red promatranja i odmaranja. Divan je pogled i prema zapadu Medvednice, a tako blagu i privlačnu nisam je nikada vidio kao odavde. Oko mene su zapravo bile lijepe kuće te kleti, vrtovi, priroda… Čak i one minijaturne, kao da su napravljene za patuljke kada dođu ovdje. Simpa su te kućice za alat, vidi se da su sklepane s guštom. Toliko detalja i ukrasa uz cestu dugo nisam vidio. Kao da se vlasnici nadmeću tko će bolje urediti svoju parcelu, viksu ili imanje.

    Adamovec 00
    • Adamovec 01
    • Adamovec 02
    • Adamovec 04
    • Adamovec 03
    • Adamovec 05
      +2
    Adamovec Izvor: Ostale fotografije / Autor: Dražen Breitenfeld

    Više se nisam zamarao time gdje sam. Znao sam da nekamo moram doći i izaći iz ovog čudesnog labirinta. Po Zetovim autobusima koje vidim u dolini shvatio sam da sam na području Zagreba. Bio sam ziher da sam već u Zagorju ili tik do obližnje Zeline. Da sam planirao, ne bih složio ovakav izlet. Niti bi mi se dalo ići vrludati i istraživati. Ovako me baš povuklo. Uvijek te zanima što je gore, a kada dođeš tamo, poželiš cestu koja ide dolje. Ovdje je bilo obrnuto, samo da je bilo što dulje.

    Puno sporednih cesta

    Bez obzira na gotovo netaknutu prirodu i puno lijepih iznenađenja, neki put nije lako zaviriti među brežuljke. Treba imati i malo snage. Nekom cesticom spustiš se uvijek natrag. To ovdje nije bio problem. Ako se odlučite na ovako nešto, regulirajte put prema želji. Možete i po ravnim cestama upoznati ovaj kraj. Puno je sporednih cesta i naselja, pa se može i odmaknuti od prometa. A brege dozirate onako kako vam paše. Predlažem da se ipak popnete na neki radi užitka. Koji put, kao i ja, možete nagraditi sebe ili svoju obitelj u AquaParku Adamovec. Ipak mi se nije pričinilo ono s početka bike priče.

    Terme su ipak bile stvarne. Čuo sam za njih, ali sam zaboravio da su tu negdje. Ulaz u AquaPark košta sedamdeset kuna, za djecu manje. Ovisno jeste li došli vikendom ili u tjednu. Ugodno sam bio iznenađen - gužva nije bila velika, a toplice su fora. Popularne su i obiteljske godišnje ulaznice, što mi se činilo cjenovno privlačnim. Ima puno bazena na otvorenom, ležaljki, travnjaka..., a posebno mi se svidjelo to kako je uređen zatvoreni dio kompleksa. Tako da je ovdje cjelogodišnji kupališni i rekreativni potencijal.

    Nissan Leaf 01
    • Nissan Leaf 00
    • Nissan Leaf 03
    • Nissan Leaf 02
    • Nissan Leaf 04
    • Nissan Leaf 05
      +3
    Nissan Leaf Izvor: Ostale fotografije / Autor: Dražen Breitenfeld

    Električni auto Nissan Leaf testirao sam također po Zagrebu i okolici. A stali su i bicikli. Bio je dobra lifestyle kombinacija nakon gradske vreve te za isprobavanje po fest teškim brežuljcima. Najveća prednost novog Leafa je jaka baterija, može povući i do tristo kilometara bez punjenja. Ubrzanje je nemjerljivo jer ga u startu ne može stići nijedan auto. Ima 217 konja, a i sustav za pomoć pri vožnji ProPilot. Inteligentan auto u gradu će vas upozoriti na svaku opasnost ili problem. A na otvorenoj cesti i sam upravljati, uz naravno obavezno držanje ruku na volanu. Nečujan je bio po tihim cesticama zagrebačke okolice. Po gradu i okolici možete se voziti i cijeli tjedan bez punjenja, a ono je još uvijek besplatno i na brojnim punionicama, kojih ima sve više, baterije se napuni za jedan sat.

    Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u komentarima objavljenima na tportalu pripadaju autoru i ne predstavljaju nužno stavove uredništva tportala.