Jedna od najisplativijih marketinških strategija su promotivni proizvodi s nazivom ili logom brenda. Brojni strani i domaći izvođači probjegavaju tome, a ni glazbenik iz Umaga ne zaostaje za njima
Zahvaljujući velikom uspjehu, prošlogodišnji predstavnici za Eurosong, Let 3 lansirali su cijeli niz svojih promotivnih proizvoda - od čarapa s logom ŠČ! do čvaraka, naljepnica za traktor, čaše, ručnike, bodyja za odrasle. Baby Lasagna je predstavio svoje majice.
'Posjedovanje vlastitog mercha može se činiti normalnim, ali meni služi kao podsjetnik dokle je ovaj projekt stigao - stavlja stvari u perspektivu', opisao je video na kojem pokazuje majice s logom mačke koje su stilizirane s heklanim miljetićima (po istarskom 'čentrinima') kakvi su obilježili Lasagnin nastup na Dori i videospot pjesme 'Rim Tim Tagi Dim'. Za printeve su kao model poslužile njegove mačke Gertruda i Branka.
'Mace u čipki! Predobar dizajn', 'Baš si poseban Marko. Majica je predobra', 'Odlična ideja iskombinirati mace i 'miljetiće', pišu mu oduševljeni obožavatelji.
Inače, u četvrtak su otvorene kladionice za oba polufinala Eurosonga koja će se održati u švedskoj Malmö Areni 7., 9. i 11. svibnja. Baby Lasagna nastupit će u prvom polufinalu 7. svibnja i to sedmi po redu. Kad je riječ o prvom polufinalu, na prvom mjestu je naš predstavnik s 96 posto šansi da prolazi u finale, a isti toliki postotak ima i ukrajinski predstavnik.
nastala ogromna gužva