Filmu 'Murder Mystery', akcijskoj komediji s Jennifer Aniston i Adamom Sandlerom, filmski kritičari nisu baš naklonjeni, a korisnici stranica Rotten Tomatoes dodijeli su mu razočaravajućih 46 posto. Unatoč tome, film postiže nevjerojatnu gledanost
Prema podacima Netflixa o prihodima u drugom tromjesečju, objavljenim u srijedu, film je u prvom mjesecu streaminga pogledan u nevjerojatnih 73 milijuna kućanstava.
Pored toga, Netflix je prije nekoliko tjedana objavio kako je film nakon objavljivanja krajem lipnja imao najbolje vikend otvaranje među njihovim originalnim filmovima, pa je u prva tri dana pogledan na 30,869,863 korisničkih računa.
Kasnije su pomno i obrazložili brojke rekavši da je u SAD-u i Kanadi sveukupan broj gledatelja bio 13,374,914 dok je u ostatku svijeta 17,494,949.
Sandler i Aniston u filmu glume Nicka i Audrey Spitz, njujorškog policajca i frizerku, zaljubljenicu u romane o misterioznim ubojstvima.
Na nekom letu par se upoznaje s tajanstvenim Europljaninom koji ih poziva na ekskluzivnu plovidbu megajahtom milijardera. Odazivaju se pozivu i dok su bili na brodu milijarder je ubijen, a sumnja ostalih putnika pada na svoje uljeza.
Film je razvijan tijekom 2012. godine i zamišljen za zvijezdu Charlize Theron koja ga je morala propustiti zbog trudnoće. Sandler se u projekt uključio 2013. godine, a iako su se kao njegovi partneri u filmu spominjali Emily Blunt i Colin Firth, oni su zanijekali bilo kakvu povezanost s projektom.
Film je jedan od osam filmova koje je Sandler potpisao s Netflixom. Prva četiri ugovorili su 2014. godine, a potom još četiri filma tri godine kasnije.
Ni dosadašnji filmovi ne mogu mu se pohvaliti s dobrim kritikama, ali Netflix je dao naslutiti da su svi naslovi bili među najpopularnijima u vrijeme kad su objavljeni.