Novi Netflixov film 'Murder Mystery', s Adamom Sandlerom i Jennifer Aniston, sniman prošle godine diljem Europe, prije nekoliko je dana ugledao svijetlo dana i srušio rekorde gledanosti tog streaming servisa
Prognozirali su im loš uspjeh, malu gledanost i nezainteresiranost publike, ali izgleda da su Adam Sandler i Jennifer Aniston napravili pravi spektakl na streaming servisu Netflix.
Iz medijskog diva pohvalili su se brojkama gledanosti u prvom vikendu od kada je film stavljen na platformu. '30,869,863 korisnika gledalo je protekli vikend film 'Murder Mystery'. Ovo su brojke za samo tri dana i možemo reći da je to najveći broj korisnika koji je pogledao neki film na Netflixu u samo jednom vikendu', objavili su na službenom Twitter profilu Netflixa.
Kasnije su pomno i obrazložili brojke rekavši da je u SAD-u i Kanadi sveukupan broj gledatelja bio 13,374,914 dok je u ostatku svijeta 17,494,949.
Ova urnebesna komedija s prepoznatljivim holivudski dvojcem u glavnim ulogama očito se pokazala kao sjajan recept. Aniston i Sandler glume supružnike koji nakon 15 godina braka odluče otići na zasluženi medeni mjesec, koji potom pođe po krivu te budu optuženi za ubojstvo na luksuznoj jahti.