NA HTV-U

Kakav to šou pripremaju Joško Lokas i Marko Tolja?

18.01.2013 u 12:35

Bionic
Reading

U petak, 25. siječnja, HTV počinje s novom emisijom, nazvanom 'Hit Show Marka Tolje'. Pedesetominutni zabavno-glazbeni talk show emitirat će se u udarnom terminu, petkom u 20 sati na prvom programu. Joško Lokas dio je kreativnog tima koji stoji iza novog udarnog showa HTV-a

Joško Lokas već neko vrijeme radi na pripremama 'Hit Showa Marka Tolje' pa nam je obrazložio o kakvoj je emisiji riječ.'Želja nam je napraviti dobru, zabavnu emisiju u kojoj otvoreno razgovaramo o svemu. Ugostit ćemo glavne aktere društvenih događanja i probati saznati nešto više. Imat ćemo odličnu glazbu i to na način da ćemo iz tjedna u tjedan primati top listu IHG (Instituta Hrvatske Glazbe), s kojim tijesno surađujemo, odnosno prvu hrvatsku airplay listu koja je napravljena kroz suradnju sa stotinjak radio postaja iz Hrvatske ne bi li se napokon saznalo čije se pjesme najčešće vrte na radio postajama u Hrvatskoj. Zvat ćemo te izvođače u goste bez obzira sviđa li se to ili ne uredništvu, meni ili nekome iz ekipe. Ugostit ćemo sve one koji su na tim ljestvicama hit. Otvara se eter za dobre glazbene brojeve, pa čak i za spotove', rekao je Lokas te prokomentirao i kako se Marko Toljapjevač koji je sudjelovao uspješno i u showu 'Ples sa zvijezdama', snašao u novoj ulozi.

'Marko je vrlo mlad dečko s kojim je televizija imala odlično iskustvo i odlučila ga je angažirati. Meni je to skroz OK. Ako me pitate hoće li to biti show - da, hoće!', kaže Lokas.

Šefica novog HTV-ovog projekta koji će se prikazivati u udarnom terminu je Vesna Karuza, Marko Tolja je voditelj, Ivan Šarić, kao komičar, zadužen je za fore, Nikša Bratoš za glazbu, Dubravko Jagatić osigurava gostovanje dobrih bendova, Snježana Nožinić i Tanja Tušek su urednice, Uršula Tolj, Barbara Zlatar, Damir Kanaet, Martina Validžić su novinari istraživači, Antas radi scenografiju, a  redatelj je Zoran Margetić. Lokasova je uloga, kako je objasnio, povezati sadržajni dio u jednu cjelinu.

Polazišna ideja bila je napraviti dobar show, otvoriti vrata bendovima i dobroj glazbi, predstaviti ljude u Hrvatskoj koji stvaraju i za taj trud bivaju primijećeni i uspješni, tumači Lokas kojega smo zamolili da nam oda barem jedan detalj iz prve emisije.

'Imamo 50-ak minuta koje trebamo dobro osmisliti i nećemo se štedjeti. Iznenađenje? Znate onaj kad dođe gospođa u dućan s balonima i pita: 'Imate li balona smiješnih oblika?' Prodavač je pogleda i kaže: 'Ako je vama okruglo smiješno, onda imamo'', našalio se Lokas.