Možda se nekoć nije toliko ulagalo u znanje, edukacije i stručno osoblje po pitanju marketinga unutar kraljevske obitelji, ali zadnjih desetak godina britanska monarhija itekako pazi na svoj ugled. Zbog toga kraljica Elizabeta II. sada traži adekvatnu osobu koja će digitalno pratiti njezin rad, angažmane i važne obljetnice
U novom oglasu koji je osvanuo na LinkedIn stranici britanske kraljevske obitelji stoji oglas za zapošljavanje digitalnog content menadžera koji će u skladu sa svojim iskustvom i znanjem, obogatiti tim ljudi u odjelu oglašavanja unutar palače.
Iako je u 94. godini života, britanska kraljica jako dobro zna da mora ići u korak sa suvremenim tehnologijama, a po instrukcijama svojih savjetnika očito je zaključila da su društvene mreže danas najbolji način prezentiranja kraljevstva u svijetu.
Zbog toga osobi s pozamašnim iskustvom vođenja Instagram, Facebook i Twitter profila, nekome tko je iste dužnosti obavljao za velike korporacije, nudi godišnji honorar od 50 tisuća funti (oko 400 tisuća kuna) te 33 dana godišnjeg odmora. Od iste osobe zahtjeva se profesionalizam i poštovanje prema kraljevstvu.
‘Treba znati da će osoba zadužena za ove profile ispred sebe imati publiku od nekoliko milijuna. Traži se osoba koja je spremna stalno biti u akciji i tražiti nove načini prezentiranja kraljičina rada i prisutnosti u javnosti. Zbog toga je rad za kraljevstvo izuzetan, te se treba blisko surađivati s ostatkom ureda za vanjske komunikacije. Pridružujući se ovom brzom i dinamičnom timu vaš će izazov biti voditi dalje i razvijati našu strategiju digitalnih komunikacija i osigurati da na učinkovit način koristimo čitav niz digitalnih platformi za podršku tim ciljevima’, stoji nadalje u oglasu koji će biti aktivan sve do 24. prosinca ove godine.
Podsjetimo, kraljica Elizabeta prva je članica kraljevske obitelji koja je dala napraviti svoju web stranicu, Twitter i Youtube kanal.