Jedno od najpoznatijih i najomiljenijih domaćih voditeljskih lica trenutno se može pratiti u showu 'Život na vagi' progovorila je o emotivnim trenutcima u toj emisiji, tko je svima najviše prirastao srcu od ovogodišnjih kandidata i kako u trenutcima svakodnevnim snimanja uspijeva uskladiti obiteljske obaveze
Marijana Batinić je za otkrila da ima kandidata koji su joj posebno prirasli srcu. Čuje se, kaže, i vidi s brojnim kandidatima i raduje je svaki njihov uspjeh. S nekima se čuje na gotovo dnevnoj bazi, njihov je strastveni navijač. Svake sezone se netko uvuče pod kožu, no zajedništvo kakvo vlada u šestoj sezoni 'Života na vagi' još nije doživjela.
Svima im je miljenik najteži kandidat Filip i jako im je stalo da baš on uspije jer je, priznala je, patnja u toplim očima tog pametnog, dragog, i iznimno duhovitog Splićanina sve posebno dirnula'. 'Nije problem izgubiti kilograme, ali osvijestiti probleme i složiti glavu je dugačak i bolan proces u kojem pucaju i oni, i mi u produkciji. Zaplačem i ja s njima, baš kao i gledatelji jer ne možeš uvijek biti profesionalac hladne glave i tek tako ostati imun na tuđu muku', izjavila je za Slobodnu Dalmaciju.
Snimanja često potraju i do kasno navečer no ona obiteljske obaveze uspijeva sve odraditi kao i većina majki danas. Kaže da s jedne strane ima privilegije u razdoblju kad ne snimaju i da tada radi većinom od kuće i puno više vremena provodi s djecom od većine zaposlenih roditelja. Suprug i ona se nadopunjuju u svemu. Rekla je da je u medijima 25 godina i da se gotovo ne sjeća svog života u anonimnosti. Ističe da ne živi pod svjetlima reflektora, iako se to možda tako drugima ne čini, i trudi se svoju intimu zadržati za sebe.
Završila je dizajn interijera u školi Callegari i uređenje prostora njezin je hobi, kojim se bavi u slobodno vrijeme. Uredila je nekoliko objekata, ali ne stigne se baviti time koliko bih htjela. Jedna je od predavačica na Bernaysovoj 'influencer akademiji'. Marijana smatra da je utjecaj influencera golem te da se 'treba skrenuti pozornost i na društvenu odgovornost kreatora sadržaja, ali i otkriti potencijal poslovanja, smjer i trendove onima koji žele participirati u industriji digitalne komunikacije'.