RAZOČARANI KUPCI

Meghan Markle morala se osobno ispričati obožavateljima zbog propusta

08.04.2025 u 07:19

Bionic
Reading

Meghan Markle ima pune ruke posla sa svojim novim brendom, a sada je bila prisiljena osobno se ispričati obožavateljima nakon najnovijeg propusta koji je ostavio kupce razočaranim

Vojvotkinja od Sussexa, Meghan Markle, našla se u neugodnoj situaciji nakon lansiranja svog novog lifestyle brenda As Ever početkom travnja 2025. godine. Njezin debitantski proizvod, limitirano izdanje cvjetnog meda sa saćem u vrijednosti od oko 28 dolara, rasprodao se u manje od sat vremena nakon puštanja u prodaju, no tehnički problemi doveli su do nezadovoljstva među kupcima.

Tehnički propusti

Zbog ogromnog interesa i navale na web-stranicu došlo je do tehničkog propusta koji je kupcima omogućio naručivanje proizvoda koji je već bio rasprodan. Mnogi obožavatelji koji su uspješno izvršili narudžbu i dobili potvrdu kasnije su primili obavijest da njihova narudžba ipak neće biti isporučena jer je med već bio rasprodan.

'Uzbuđenje je stvorilo toliki promet na stranici koji čak ni mi nismo mogli predvidjeti (s obzirom na to da se sve rasprodalo u sat vremena),' navedeno je u poruci Meghaninog brenda. 'Narudžbe su se odvijale toliko brzo da pozadinski sustav stranice nije stigao to pratiti. Limitirano izdanje meda koje ste kupili, nažalost, već je bilo rasprodano.'

Izvor: Profimedia / Autor: Neven Bučević/tportal

Osobna isprika vojvotkinje

Meghan Markle odlučila je osobno riješiti situaciju te je svim pogođenim kupcima poslala rukom pisanu poruku. U poruci je napisala:

'Dragi prijatelju, moj Bože, kakav je ovo tjedan bio! Hvala vam na podršci. To mi zaista mnogo znači. Jako mi je žao što sam čula što se dogodilo s vašom narudžbom i da zbog prekomjerne prodaje nismo u mogućnosti isporučiti vam limitirano izdanje meda. Molim vas, znajte da je tim naporno radio u svakom odjelu i da su se osjećali jednako tužno kada smo saznali što se dogodilo.'

Kako bi ublažila razočaranje, Meghan je ponudila velikodušno rješenje: 'Znam da to nije isto kao limitirano izdanje proizvoda koje ste željeli (i ja bih se osjećala isto!), stoga bih vam također željela nešto obećati: Kada se pojavi naš sljedeći limitirani proizvod, nećete samo prvi saznati... bit ćete prvi koji će ga primiti. Nema potrebe za narudžbom - stići će vam poštom kao poklon od mene.'

Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
    +2
Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: Netflix / Ferrari / Profimedia

Reakcije obožavatelja

Unatoč početnom razočaranju, mnogi su obožavatelji pohvalili Meghanin pristup problemu i njezinu osobnu intervenciju. Neki su na društvenim mrežama izrazili pohvale za 'izvanrednu korisničku uslugu' i zadovoljstvo zbog uspješnog lansiranja brenda.

Izazovi za novi brend

Ovo nije jedini izazov s kojim se suočio Meghanin novi brend. Izvorno lansiran pod imenom American Riviera Orchard, brend je morala promijeniti ime zbog potencijalnih problema sa zaštitnim znakom. Također, španjolski političar izrazio je zabrinutost da logo brenda nalikuje jednom od povijesnih grbova te zemlje. Unatoč ovim preprekama, Meghan nastavlja s razvojem brenda As Ever, obećavajući: 'Uskoro dolazi još mnogo dobrih stvari. As ever, Meghan.'