Meghan Markle optužena je korištenje marketinškog trika nakon što je njezina lifestyle linija 'As Ever' rasprodana u nekoliko minuta
Meghan Markle, vojvotkinja od Sussexa, našla se u središtu kontroverze nakon što je njezin novi lifestyle brend As Ever rasprodan u manje od sat vremena nakon lansiranja, pri čemu je posebno izdanje meda s pčelinjim saćem nestalo u samo pet minuta.
Brza rasprodaja izazvala sumnje
Lansiranje kolekcije od osam proizvoda izazvalo je veliko zanimanje, ali i kritike. Prema navodima The Telegrapha, 'dobro upućeni izvor' tvrdi da su proizvodi 'lansirani u malim količinama i brzo označeni kao rasprodani kako bi se generirao interes'. Izvor je ovu praksu opisao kao 'uobičajeni marketinški trik'.
Sama vojvotkinja je u objavi na društvenim mrežama prije lansiranja napomenula da će biti 'ograničene količine za svako sezonsko izdanje', što je dodatno potaknulo spekulacije o namjernoj strategiji stvaranja deficita.
Proizvodi i cijene
Kolekcija As Ever uključuje osam proizvoda s premium cijenama. Namaz od malina u posebnom pakiranju stoji 14 dolara, biljni čajevi (limun-đumbir, pepermint i hibiskus) 12 dolara svaki, mješavina za palačinke 14 dolara, mješavina za kekse 14 dolara, cvjetni posip 15 dolara, a ograničeno izdanje meda s pčelinjim saćem 28 dolara.
Usprkos kritikama o visokim cijenama, svi su proizvodi rasprodani u manje od sat vremena nakon lansiranja, a med je nestao u samo pet minuta.
Partnerstvo s Netflixom
Proizvodi su razvijeni u partnerstvu s Netflixom, nakon lansiranja Meghanine kulinarske serije 'With Love, Megha'" prošlog mjeseca. Netflix nije samo partner u emisiji, već i u poslovnom pothvatu.
'Mi smo pasivni partner u Meghaninom poduzeću i trenutno je to za nas veliki model otkrivanja', izjavio je izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos za Variety. 'Mislim da je Meghanin utjecaj na kulturu podcijenjen.'
Reakcija na uspjeh
Unatoč kritikama, Meghan je na Instagramu izrazila zahvalnost svojim obožavateljima: 'Naše police su možda prazne, ali moje srce je puno! Rasprodali smo se u manje od jednog sata i ne mogu vam dovoljno zahvaliti... za slavlje, kupnju, dijeljenje i vjerovanje. Ovo je tek početak.'
Uspjeh brenda As Ever dolazi nakon uspješnog debija njezine Netflix serije koja je, unatoč kritikama medija, dospjela na Netflixovu top 10 listu u tjednu premijere i prikupila više od 2,6 milijuna pregleda.