Suizvršni direktor Netflixa i glavni direktor za sadržaj streaming diva Ted Sarandos predstavio je podatke o 10 najboljih televizijskih emisija i filmova, otkrivši pritom, kako je rekao, najopsežniji pogled u Netflixove podatke do sada
Izlažući na konferenciji Vox Media Code u Los Angelesu, Ted Sarandos je podijelio dva slajda. Jedan prikazuje najpopularnije Netflixove serije na temelju njihovog vlastitog mjerenja broja računa koji su određeni naslov odabrali u prvih 28 dana od objavljivanja i streamali ga najmanje dvije minute. Drugi slajd pokazuje podatke koje Netflix do sada nije pokazivao, a govore o ukupnom vremenu, mjerenom u satima, provedenom u gledanju unutar prvih 28 dana od objavljivanja.
'Pokušavamo biti transparentniji prema talentima i prema tržištu', rekao je Sarandos, priznajući da su njihovi podaci o streamingu uglavnom velika crna kutija.
Prva sezona 'Bridgertona', serije iza koje stoji Shonda Rhimes, drži prvu poziciju i na temelju broja kućanstava u kojima je pogledana, i na temelju vremena provedenog gledajući u početnom četverotjednom razdoblju. Od filmova, najgledaniji u smislu kućanstava koja su ga pogledala bio je 'Cijena spasa', a gledajući ukupne sate provedene u gledanju, najpopularniji je 'Bird Box'.
Sarandos je napomenuo i kako korejska dramska serija o preživljavanju 'Squid Game', premijerno prikazana 17. rujna, ima velike šanse postati najvećom Netflixovom serijom do sada, a trenutno zauzima prvo mjesto u svijetu na ovoj streamnig usluzi.
Netflix svoje podatke koristi za donošenje određenih poslovnih odluka, ali Sarandos napominje kako je u pogledu stvaranja sadržaja potreban oprez kako te podatke ne bi previše koristili, jer priče s obrnutim inženjeringom ne funkcioniraju baš dobro.
TRENUTAČNI POREDAK
Top 10 u Hrvatskoj (od 27. rujna)
- Squid Game
- Sex Education
- Intrusion
- Midnight Mass
- Money Heist
- My Little Pony: A New Generation
- Lucifer
- Bad Boys for Life
- The Starling
- Clickbait
Upitan o Netflixovom potezu postizanja sveukupnog dogovora s Shondom Rhimes i Ryanom Murphyjem, Sarandos je rekao da je tvrtka morala krennuti tim putem kako bi ostala konkurentna tradicionalnim tvrtkama za zabavu.
'Da nismo sklopili taj dogovor sa Shondom, 'Bridgerton' bi bio negdje drugdje. Talent se mora poštivati i mora se kompenzirati', rekao je Sarandos.
Sarandos je rekao i kako je Netflix prošle godine na zahtjev komičara Davea Chappellea uklonio 'Chappelle's Show', jer mu se ovaj žalio da nije dobivao poštenu naknadu putem ViacomCBS-a. Chappellea je to navelo na pregovore o novom poslu, nakon čEga je Netflix vratio njegovu seriju na svoj servis.
USKORO NA EKRANIMA
Zavirili smo na Netflixov Tudum i izdvojili nekoliko uzbudljivih najava
'Vrlo mali broj ugovor je tako loš kao što je bio ovaj. Kladim se na našu dugoročnu vezu s Daveom', rekao je Sarandos.
Karu Swisher iz Vox Media, koja je intervjuirala Sarandosa na pozornici, zanimalo je hoće li Netflix kupiti kino lanac ili tvrtku za digitalnu glazbu poput Spotifyja. 'Ne, uvijek smo bili graditelji, a ne kupci', odgovorio joj je Sarandos.
Rekao je to već puno puta, ali ponovio je opet da Netflix nije zainteresiran za ostvarivanje prava na praćenje sportskih događanja uživo. 'Sljedećih 10 milijardi dolara tvrtke za potrošnju u sadržaj bolje bi bilo uložiti u tellevizijske serije i filmove', rekao je Sarandos.
Govoreći o natjecanju s Disneyem i WarnerMedijom i napretku u svom matičnom polju poslovanja, streamingu, Sarandos kaže kako se Netflix možda osjeća sigurnije, ali da ih moraju shvaćati ozbiljno. 'Ne želim podcijeniti nikoga od njih, samo zato što su oni podcijenili nas', rekao je Sarandos.
Netflix, koji je drugo tromjesječje završio s nešto više od 209 milijuna pretplatnika, a streaming uslugu u cijelom svijetu, doista se natječe sa samim sobom, komentirao je Sarandos. 'Ono što me zabrinjava, više od bilo koje konkurencije na tržištu, je možemo li mi to nastaviti izvršavati ovako opsežno u tijekom sljedećeg desetljeća', kaže Sarandos.
TRIJUMF NETFLIXA
Ako ih već niste pogledali, osvojeni Emmyji možda su razlog da pogledate ove serije
Prednost Netflixa je u tome, kaže, što ne mora brinuti o tome kako će odluke o prikazivanju kino filmova utjecati na njihovo poslovanje. 'Ne možete gledati svijet i pitati se kako zaštititi svoje poslovanje. Netflixova strategija izlaska filmova na određeni datum više nije egzotična', rekao je Sarandos i kroz smijeh dodao: ''Kralj tigrova 2' dolazi'.
Ted Sarandos na Netflixu je počeo raditi 2000. godine kao kupac DVD-a, a u srpnju 2020. je zajedno s Reedom Hastingsom imenovan suizvršnim direktorom. Osim toga, nadzire Netflixove timove odgovorne za nabavu i proizvodnju svih njihovih sadržaja širom svijeta.