Posljednja sezona 'Nasljeđa' imala je obećavajuć početak u kojem napetost između likova raste iz scene u scenu, a biranje sredstva u borbi za moć i očevo odobravanje nikad niti nije bila opcija
Prva epizoda posljednje sezone hit serije 'Nasljeđe' premijerno je emitirana na HBO-u protekle nedjelje i momentalno pobrala lovorike kritičara koji su uvjereni kako ćemo i u četvrtoj sezoni gledati jednako dramatične zaplete praćene često nadrealnim dijalozima i besprijekornim glumačkim ostvarenjima.
Svim carstvima jednom dođe kraj pa tako i carstvu 'Nasljeđa' koje ćemo posljednji puta gledati ovog proljeća. Serija koja je proteklih godina osvojila nebrojene nagrade u raznim kategorijama sada broji posljednje epizode.
No, prema svemu sudeći, otići će u povijest na jednako visokoj nozi kao što je i ušetala na male ekrane kada nas je osvojila spojem grubih, pretencioznih i dosjetljivih dijaloga te uvidom u svijet razmaženih članova bogataške obitelji koji ne biraju sredstva u borbi za moć i naklonost oca.
Nakon tri iznimno uspješne sezone koje su se gledale u jednom dahu, autor Jesse Armstrong iz rukava je izvukao finalni zaplet u kojem će se Kendall (Jeremy Strong), Shiv (Sarah Snook) i Roman (Kieran Culkin) boriti za dokazivanje vlastite vrijednosti, sposobnosti i nikad dobivenog poštovanja oca Logana Royja (Brian Cox) koji se vraća u svom punom (zastrašujućem) sjaju.
Prva epizoda radnjom se nastavlja na kraj treće sezone te nas smještaj u vilu u kojoj Loganova djeca pokušavaju sklopiti posao za pretenciozan i nimalo originalan novi portal 'The Hundred', vidno ne znajući što bi, zapravo, učinili sa svojih 5% profita koji su dobili veličanstvenom prodajom Waystara u posljednjim trenucima.
Stvarno, što učiniti s ukupnim kapitalom od preko 6 milijardi dolara? Nakon što su se poigrali s maštanjem o osnivanju novog medijskog kanala i došli do trenutka kada se trebaju primiti ozbiljnog posla te svoju ideju predstaviti svijetu, u njih se uvlači zrno sumnje. I neizbježne dosade.
Upravo ona potiče ih na promišljanje o novim idejama, a kada na neočekivan način saznaju za planove svog oca, odluče kako je prilika za ulaganjem čitavog kapitala (pa i pokoje milijarde s kojom još ne raspolažu) u otimanje 'omiljene igračke' iz očevih ruku - prilika koja se ne propušta.
Istovremeno, pratimo Logana kako promatra krug bliskih suradnika i članova obitelji s vidnom nevjericom u očima kao da mu niti samom nije jasno kako se našao u situaciji da su mu najbliskije osobe - Gregg (Nicholas Braun) i Tom (Matthew Macfadyen).
Serija i dalje vrvi upečatljivim rečenicama poput one da je Marcia, Loganova supruga, 'otišla u Milan u šoping, zauvijek' te Romanove tvrdnje da 'noavc vrijedi trošiti na kupovine snowmobila i sushija', kao i situacijama u kojima se ciljevi i težnje likova preokrenu u sekundi samo za to jer su vidjeli 'novu, sjajniju igračku u izlogu'.
Iako je vidno da si međusobno nedostaju, barem kako bi se međusobno iritirali i prepucavali raznim dosjetkama, Logan i djeca odbijaju stupanje u kontakt. Sve do kasnih noćnih sati kada Logan, ipak, ne propušta priliku nazvati ih i nepovratno uništiti njihovo slavlje nakon sklapanja posla za koji su uvjereni da je toliko uspješan da će zagarantirati očevo poštovanje.
Prema viđenom, pred nama je još jedna sezona beskrupulozne borbe za moć koja je, u suštini, borba za konačno odobravanje oca za kojim Kendall, Shiv i Roman toliko vidno žude da su spremni staviti apsolutno sve na kocku kako bi ga dobili pa premda ga za to trebali uništiti.