U Zagrebu otvoren HaHaHouse, Muzej smijeha
Izvor: Promo fotografije / Autor: Robert Gašpert i Lukša Marotti
U Zagrebu otvoren HaHaHouse, Muzej smijeha
Izvor: Promo fotografije / Autor: Robert Gašpert i Lukša Marotti
NOVA atrakcija
HaHaHouse, prvi Muzej smijeha na svijetu, službeno je u samom središtu Zagreba, u Gajevoj ulici, otvorio svoja vrata. Ova jedinstvena atrakcija privukla je brojne uzvanike koji su među prvima imali prilike vidjeti originalnu izložbu koja spaja humor, umjetnost i tehnologiju te nikoga ne ostavlja ravnodušnim
HaHaHouse, prvi Muzej smijeha na svijetu, službeno je otvorio svoja vrata. Ova jedinstvena atrakcija privukla je brojne uzvanike koji su među prvima imali prilike vidjeti originalnu izložbu koja spaja humor, umjetnost i tehnologiju te nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Prisutne je dočekao urnebesni Mario Petreković koji je u ulozi voditelja dodatno začinio atmosferu svojim prepoznatljivim humorom. Na oduševljenje okupljenih, na pozornici mu se pridružio Zlatan Zuhrić kao gost iznenađenja.
'U svijetu punom negativnih vijesti, svima nam je potrebna doza smijeha i radosti, sada više nego ikad. Upravo zato smo stvorili HaHaHouse, mjesto gdje je smijeh glavni protagonist, a svaki kutak osmišljen da donese veselje i razveseli sve koji uđu. Sretna sam što se već na otvorenju osjetila ta nevjerojatna energija – ljudi su se zabavili i potpuno prepustili atmosferi. To je najbolji dokaz da smo uspjeli u onome što smo željeli postići: stvoriti prostor u kojem je smijeh zarazan, a svakodnevne brige barem na trenutak nestaju', izjavila je Andrea Golubić, osnivačica muzeja koja je HaHaHouse pokrenula iz osobnog poriva da u svakodnevicu svojih najbližih unese malo radosti i boje.
Uz osnivačicu Andreu Golubić, ključnu ulogu u stvaranju HaHaHousea imali su i kreativci koji su svojim znanjem i vizijom doprinijeli svakom aspektu ovog jedinstvenog prostora. Za dizajn interijera zaslužna je arhitektica Ivana Patricia Đilas Čeranić, dok je umjetnik Patricio Alejandro Agüero Marino sudjelovao u oblikovanju prostora te ručno izrađenim crtežima dao poseban vizualni pečat interijeru.
Dizajnerica Neva Kiš radila je na vizualnom identitetu brenda i ilustracijama unutar izložbe, za marketinški dio priče zaslužan je Filip Majić, dok je Željka Mumelaš vodila produkcijski tim, a Dubravka Brkić prodaju. Ulaskom u muzej, posjetitelji otkrivaju razigrane instalacije i interaktivni postav koji pozivaju na dobru zabavu. Dočekuje ih šest likova u formi stripa, među kojima glavnu riječ vodi Mr.H., sarkastičan i skeptičan vodič koji na humorističan način kritizira ozbiljnost današnjeg društva. U prikazu smiješne strane svakodnevice dopunjuje ga ostatak ekipe, među kojima su pametni telefon, koka koja 'malo' kasnije sve kopča i vječni objašnjivač šala. Uz interaktivni dio, izložba ima i edukativnu komponentu pa tako posjetitelji kroz šetnju muzejom mogu otkriti kako se smijeh razvijao kroz povijest te upoznati različite stilove humora