Modna kuća Saint Laurent predvođena kreativnim direktorom Anthonyjem Vaccarellom u Cannesu predstavlja čak tri filma u kojima glume Selena Gomez, Zoe Saldaña i Diane Kruger
Godinu dana nakon što je u Cannesu debitirao s filmskim projektom, gay westernom 'Strange Way of Life' Pedra Almodóvara, producentski odjel luksuzne modne kuće marljivo je radio na novim projektima pa ove godine na najvećem europskom filmskom festivalu imaju čak tri filma u glavnoj konkurenciji: 'Emilia Perez' redatelja Jacquesa Audiarda , 'The Shrouds' Davida Cronenberga i 'Parthenope' Paola Sorrentina.
Kreativni direktor Saint Laurenta Anthony Vaccarello producent je tih filmova, a on i njegov tim potpisuju i glumačku garderobu. YSL je ujedno i prva modna kuća koja u svoju djelatnost ubraja i produkciju filmova.
U filmu 'Emilia Perez' glume Zoe Saldaña, Selena Gomez i Édgar Ramírez, a to je priča o odvjetniku koji dobije neočekivanu ponudu da pomogne šefu kartela da nestane tako što će postati žena o kakvoj je oduvijek sanjao. U 'The Shrouds' glume Vincent Cassel, Diane Kruger, Guy Pearce i Sandrine Holt, a film prati poslovnog čovjeka koji se nakon smrti svoje supruge snalazi izumom kontroverzne tehnologije koja živima omogućuje da se povežu s preminulima.
'Saint Laurent se uključio u produkciju u vrlo ranoj fazi te je stoga mogao oblikovati uz pomoć dizajnerske snage svog tima, a posebno Anthonyja Vaccarella, mnoge važne aspekte glavnih likova film', rekao je redatelj Cronenberg.
Sorrentinov novi film 'Parthenope' redateljeva je oda rodnom Napulju, a u filmu glume Gary Oldman, Dario Aita, Celeste Dalla Porta, Silvia Degrandi i Isabella Ferrari. 'Rad s YSL-om bio je prije svega ugodno iznenađenje za mene jer sam od početka shvatio da je njihova uloga čista filmska produkcija. Inteligentan i velikodušan producent s kojim sam komunicirao s velikom slobodom i na profitabilan način, i s kojim sam dijelio jedan jedini cilj: pokušati napraviti najbolji mogući film', rekao je Sorrentino za The Hollywood Reporter.
Osigurati tri filma na festivalu – i to još onom u Cannesu - bio bi podvig za bilo koju producentsku kuću, a kamoli za novi odjel modne kuće koji je nastao prema zamisli modnog dizajnera. Kreativni direktor Saint Laurenta Anthony Vaccarello odgovoran je za osmišljavanje vizije za produkcijski dio, koji je prvi put predstavljen u travnju 2023. 'Želim raditi i pružiti prostor za sve velike filmske talente koji su me inspirirali tijekom godina', rekao je tada.
Moda i film idu ruku pod ruku, a tu suradnju smo uglavnom mogli vidjeti na crvenim tepisima ili kratkim reklamnim filmovima i kampanjama koje su imale modne kuće poput Chanela i Saint Laurenta čije zasluge u kinematografskoj umjetnosti uključuju kratki film Gaspara Noëa 'Summer of ’21', prikazanog u prosincu 2020. a koji je predstavljao najnoviju kolekciju te modne kuće. Noë i Saint Laurent su također postali partneri na kratkom filmu 'Lux Aeterna' koji je debitirao u Cannesu 2022., godinu prije osnivanja produkcijske kuća. Jim Jarmusch je radio sa Saint Laurentom na kratkom filmu 'French Water' iz 2021. u kojem glume Julianne Moore, Chloe Sevigny, Charlotte Gainsbourg, Indya Moore i Leo Reilly, a koji je također sadržavao kolekciju brenda.
Ovog je tjedna u Cannesu objavljeno i da su se Vaccarello i Saint Laurent udružili s autorom Jimom Jarmuschom na njegovom najnovijem filmu 'Father Mother Sister Brother' u kojem glume Cate Blanchett, Vicky Krieps, Adam Driver, Mayim Bialik, Tom Waits, Charlotte Rampling, Indya Moore i Luka Sabbat.