PROMJENE NA HRT-U

TV lica sele se na radio, a s radija na televiziju

17.07.2013 u 16:28

Bionic
Reading

Novi preustroj HRT-a građane koji plaćaju pristojbu u principu ne bi trebao zanimati. Jedino relevantno za njih je ono što vide i čuju, odnosno program. Dok u ljetnoj shemi sve vrvi reprizama, s Prisavlja najavljuju zanimljivu jesen za koju je u novom ustroju ključna riječ – sinergija i brendiranje kanala

Naime, u pretumbacijama koje za cilj imaju učiniti javni RTV servis efikasnijim i kvalitetnijim u budućnosti će radio, televizija i novi mediji, odnosno pojedini kanali morati tješnje surađivati, a novinari će trebati proizvoditi materijal za različite platforme.

Kako bi probudili kreativni potencijal kod zaposlenika, u kući su otvorili 'bazen' za konceptualne ponude emisija ovisno o tome što su pojedini urednici programa tražili.

Odaziv je, kako je rekla Marija Nemčić, šefica Produkcije, na jutrošnjem druženju s novinarima, velik i dosta ljudi s radija bi radilo nešto za televiziju i obrnuto. Među idejama prednjače one za dokumentarce.

Ovo je prvi put da ćemo na jednom mjestu imati bazu ideja na HRT-u', istaknuo je Vladimir Kumbrija, šef Prvog programa Hrvatskog radija.

O konkretnim projektima i emisijama koje ćemo imati prilike slušati i gledati nije bilo previše govora, tek je Dean Šoša, urednik HTV-a 3, naveo kako 'trojku' očekuje radikalan zaokret u povećanju vlastite produkcije te smislu da će nastojati s kamerama više izaći iz studija.

'Od novih projekata mogu najaviti Večer povijesti, emisiju koja će ići nedjeljom u 21.30 koja će se nadovezati uz film koji će ići te večeri. Novost je i emisija za nedjelju u jutro radnog naziva Dobro jutro, kultura i Treći portret, koji će biti neka vrsta TV kalendara trećeg programa', kazao je Šoša.

Ljubitelji filma već za koji dan moći će pogledati ciklus filmova koji su proteklih godina prikazani na Motovun film festivalu.

Od jeseni bi se neka radijska lica trebala pojaviti na televiziji, ali bi preusmjeravanja trebala ići i u suprotnom. Sve s ciljem da se program oživi i da se privuče toliko željena mlađa publika za kojom je većina urednika programa, kako televizijskih tako i radijskih, vapi. Tko će to biti, na HRT-u se nisu željeli izjašnjavati.

Premda su na HRT-u do prije nekoliko mjeseci tvrdili da im pokazatelji gledanosti nisu presudni za emitiranje emisija, pa su i raskinuli ugovor s agencijom AGB Nielsen s opadanjem lišća sa stabala na Prisavlje će se vratiti i mjerenje gledanosti. No nije navedeno hoće li to raditi ugledna agencija ili su na Prisavlju razvili vlastiti način, kako je to svojedobno najavljivao Goran Radman, glavni ravnatelj.