New Europe Market prvi put će okupiti profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije... Sudionici će na tematskim panelima moći saznati najnovije trendove u industriji
New Europe Market bit će održan od 8. do 11. svibnja u Dubrovniku.
'Taj je grad stoljećima je bio središte razmjene, mjesto gdje su se susretali narodi Istoka i Zapada, gdje bi trgovci prodavali svoju robu, a kulture i religije približavale se i učile jedne od drugih. Bilo da su ljudi odlazili ili ostajali, jedno je uvijek bilo sigurno: iskustvo u Dubrovniku sve ih je obogatilo.
New Europe Market bit će mjesto na kojem će se medijski profesionalci moći susretati, razmjenjivati ideje, učiti jedni od drugih, stjecati iskustva te davati i primati znanje', rekla je Sanja Božić-Ljubičić, direktorica NEM-a i Mediavisiona, tvrtke koja organizira konferenciju.
Ova regija treba događaj kao što je NEM, dodala je, zato što postoji toliko talenata koji bi mogli ostati neprepoznati u većim okruženjima, a čak ni globalna recesija ne umanjuje golem razvojni potencijal koji možemo ponuditi velikim tvrtkama.
Uz market televizijskog sadržaja i usluga te četrnaest tematskih panela, NEM će ponuditi priliku za umrežavanje i istraživanje novih poslovnih mogućnosti.