Auto-moto svijet u nedjelju je uzeo još jedan život. Na utrci Velike nagrade Malezije poginuo je talijanski motociklist Marco Simoncelli. Nažalost, smrtni slučajevi u auto-moto svijetu nisu rijetkost. Istina, kroz godine broj tragedija je smanjen, ali i jedan izgubljen život je previše
Cijeli svijet potresla je tragedija Talijana Marca Simoncellija koji je izgubio život u motociklističkoj utrci na Velikoj nagradi Malezije. Njegova tragedija još je jednom upozorila sve one koji se bave auto-moto utrkama koliko je to opasno.
Od svojih početaka auto-moto sport se suočava s tragedijama na utrkama. Toga nisu lišeni ni Formula 1, ni moto sportovi, ni reli natjecanja. Svi oni imaju podužu listu vozača koji su tragično preminuli.
U počecima utrka tragične nesreće bile su praktički svakodnevne. Recimo, u Formuli 1 je od 1952. do 1980. poginuo čak 41 vozač, da bi se se od 1980. sve popravilo, pa ih je do danas poginulo šest. Od velikih imena koja su izgubila život u bolidu, tu su veliki Brazilac Ayrton Senna koji je poginuo 1994. godine te Gilles Villeneuve koji je stradao 1982. godine.
Dok je u Formuli 1 napretkom tehnologije povećana i sigurnost pilota u bolidu, u motociklizmu takvo što nije baš previše moguće. Motociklisti nemaju nikakvu fizičku zaštitu osim prsluka i kacige. Od kada se počeo voziti MotoGp, poginulo je 25 motociklista. I tu je najviše smrtnih slučajeva bilo u počecima natjecanja, pogotovo 50-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća. No ono što zabrinjava jest da su u usporedbi s Formulom 1, u MotoGP-u u od 2003. do nedjeljne Velike nagrade Malezije poginula trojica natjecatelja – Kato, Tomizawa i Simoncelli.
U cijeloj priči o pogibijama u auto-moto sportu ne smijemo zaboraviti ni tragedije u natjecanjima kao što je Isle of Man, reliju Dakar i drugim tipovima utrka. Svima je nažalost zajedničko da su ubrali žrtve. U reliju Dakar je dosad 24 vozača izgubilo život, Isle of Man je uzeo čak 237 života.
Vjerojatno svatko tko se bavi ovim sportovima ima na umu s kakvim se rizikom suočava svakim izlaskom na stazu. No, ipak nitko nije pripremljen kada se ono najgore dogodi. Nadamo se samo da će fatalnih nesreća biti što manje.