Košarkaški klub Split i njihov sportski direktor Nikola Vujčić, koji ujedno i igra u prvoj momčadi, odlučili su ove sezone na prsima besplatno nositi natpis Pipi
Time je KK Split dao podršku Dalmacijavinu, tvrtki u stečaju, čiji je najpoznatiji proizvod gazirano piće Pipi.
'Kontaktirali smo više od 100 firmi kako bismo pronašli generalnog sponzora jer treba preživjeti sezonu. Obzirom da ga nismo pronašli, odlučili smo, da kao najbolji klub u 20. stoljeću po izboru Fibe besplatno do kraja sezone na prsima nosimo natpis Pipi', za tportal.hr kazao je Vujčić
'Na taj način želimo dodatnom promocijom pomoći našoj dalmatinskoj i splitskoj firmi Dalmacijavino da što prije izađe iz stečaja.'
S natpisom Pipi na prsima splitski žuti će tako igrati u regionalnoj ABA ligi kako bi na području bivše države - od Ljubljane, preko Beograda, do Skoplja – promovirali nekad vrlo popularno piće koje je proslavila manekenka Ana Sasso u legendarnoj televizijskoj reklami.
Tako su ovim potezom čelni ljudi KK Split svima pokazali da najbolji klub 20. stoljeća po izboru Fibe, kada su Toni Kukoč i društvo tri puta u nizu bili prvaci Europe, ima svoju cijenu.