Prema velikom istraživanju u okviru Nissanova indeksa uzbuđenja, na uzorku od pet tisuća anketiranih ljudi u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španjolskoj, Europljani od svih razbibriga najviše vole gledati - nogomet. Brojke ne lažu...
U istraživanju u kojem je sudjelovalo oko 5000 ispitanika iz Velike Britanije, Italije, Francuske, Njemačke i Španjolske više od 55% ispitanika izjavilo je kako ih nogomet najviše uzbuđuje svakog tjedna, odnosno mjeseca. Nakon nogometa, najomiljenije su im aktivnosti bavljenje hobijem (53%) i seks (52%).
Istraživanje je pokazalo da Europljani više vremena provode gledajući svoje omiljene nogometne momčadi (3,2 sata tjedno) nego u spolnim odnosima (2,4 sata tjedno) ili u aktivnom bavljenju sportom (2,6 sata tjedno). Tek nešto manje od četvrtine ispitanika (24%) odabralo je svoj nogometni klub kao jedan od najuzbudljivijih aspekata njihova života.
Kako bi istražio što nogomet čini tako uzbudljivim Nissan, službeni sponzor UEFA-ine Lige prvaka, odlučio je surađivati sa stručnjacima za znanost sporta sveučilišta u Loughboroughu kako bi razvili Nissanov indeks uzbuđenja.
Nissanovim indeksom uzbuđenja želi se istražiti i razumjeti znanstvene aspekte uzbuđenja obožavatelja s pomoću 'eksperimenata uzbuđenja' uživo na parovima pravih obožavatelja nogometa tijekom utakmice UEFA-ine Lige prvaka i odrediti znanstvenu formulu koja pokazuje najvažnije elemente koji čine najuzbudljivije nogometne utakmice.
Jean-Pierre Diernaz, potpredsjednik odjela za marketing u Nissanu Europa izjavio je:
'Uzbuđenje je poticaj za sve što činimo i stvaramo u Nissanu. Namjera nam je pružiti inovacije i uzbuđenje svima, radilo se o utakmici UEFA-ine Lige prvaka ili razvijanju pametnih tehnologija mobilnosti koje će oblikovati sutrašnjicu. Napredujemo velikim koracima u istraživanju, tehnologiji i konstrukciji koji će Nissan odvesti u svjetlu budućnost.'
Namjera nam je pružiti inovacije i uzbuđenje svima, radilo se o utakmici UEFA-ine Lige prvaka ili razvijanju pametnih tehnologija mobilnosti koje će oblikovati sutrašnjicu. Napredujemo velikim koracima u istraživanju, tehnologiji i konstrukciji koji će Nissan odvesti u svjetlu budućnost u kojoj: crossoveri nisu samo praktični... već i nadahnjuju, električna vozila nisu samo čista... već i pametna, a tehnologije za autonomnu vožnju nisu samo futurističke... već i inteligentne. To su dokazali i najprodavanije električno vozilo na svijetu Nissan LEAF te superautomobil Nissan GT-R.
Europljane više uzbuđuje gledanje nogometa nego seks
•Više od polovine ispitanika (55 %) Europljana iz Velike Britanije, Italije, Francuske, Njemačke i Španjolske izjavilo je da ih svakog tjedna ili mjeseca najviše uzbuđuje nogomet. Nogomet slijede bavljenje omiljenim hobijem (53 %), seks (52 %) ili izlet s
obitelji (52 %).
•Muškarci kao aktivnosti koje ih uzbuđuju svakog tjedna ili mjeseca češće biraju nogomet (64 %) ili seks (60 %) od žena (45 %, odnosno 42 %).
•Najuzbudljivije europske momčadi i igrači dolaze iz španjolske La Lige
Nije iznenađenje da je najbolji strijelac u povijesti nogometnog kluba Barcelona, Lionel Messi, izabran za najuzbudljivijeg nogometaša (69%), a u stopu ga slijede njegov najljući rival Cristiano Ronaldo (53%) te suigrač Neymar Jr. (31%).
Europljani smatraju da su tri najuzbudljivije europske momčadi FC Barcelona (64%), Real Madrid (60%) i Bayern München (41%). Gotovo tri četvrtine (73%) Europljana smatra da je finale UEFA-ine Lige prvaka najuzbudljiviji sportski događaj godine.
Europljani se slažu – omiljeni nogometni klub uzbudljiviji je od posla
Priupitani da ocijene najuzbudljivije aspekte svojeg života, četvrtina ispitanika (24%) prednost je dala svojem nogometnom klubu ispred svojeg posla (18%). Britanci najčešće izjavljuju da je njihov nogometni klub jedan od dvaju najuzbudljivijih aspekata njihova života (30 % u usporedbi s ukupno 24%).
Europljani smatraju da je finale UEFA-ine Lige prvaka najuzbudljiviji sportski događaj godine
Gotovo tri četvrtine (73%) Europljana iz Velike Britanije, Italije, Francuske, Njemačke i Španjolske smatra da je finale UEFA-ine Lige prvaka najuzbudljiviji sportski događaj godine. Konkretno, više od četvrtine ispitanih Europljana (28%) odlaže sve ostale obveze kad je vrijeme finala Lige prvaka.
Štoviše, više od polovine ispitanika (53%) izjavilo je da su emotivno povezani s utakmicama ili sportskim događajima koje prate.