Legendarni hrvatski košarkaški trener Mirko Novosel još kao direktor NK Croatia imao je ideju da dio iste sportske obitelji budu nogometaši, košarkaši, rukometaši i odbojkaši. Ideja je bila vrlo slična onoj koju godinama prakticira FC Barcelona, ali kada je grad Zagreb u pitanju sve je ostalo na ideji
Kada je nogometni klub 2000. godine vratio ime Dinamo, bilo je jasno kako je sve ostalo na ideji. Međutim, suradnja Dinama i Cibone nikad nije prestala. Tako je, primjerice, izvršni predsjednik Dinama Zdravko Mamić u nekoliko navrata Ciboni, pogotovo kada bi igrači zaprijetili štrajkom, ponudio pozajmice kako bi se izvukla iz financijskih dubioza.
Naime, na prošloj utakmici ABA lige Cibona - Krka na digitalnim displejima lako je bilo uočiti reklamu GNK Dinamo.
'Istina je, započela je poslovna suradnja Cibone i Dinama. Mogu reći kako smo ugovor potpisali u studenome prošle godine, ali se odužila realizacija', kazao nam je direktor Cibone Domagoj Čavlović dodavši:
'Dinamo nam je prije nekoliko godina posudio novac kako bismo uopće mogli igrati regionalnu ABA ligu. Suradnju Dinama i Cibone inicirali smo tadašnji direktor Zdenko Antunović i ja. Imali smo ideju da otvorimo zajednički fan-shop te da radimo obostranu promociju.'
Iako u ovakvom projektu nema novca, Čavlović ističe kako je najvažnije da se 'dva gradska sportska brenda međusobno pomažu i reklamiraju.'
S obzirom na to da Dinamo u zadnje vrijeme muku muči s dolaskom navijača na stadion, nema sumnje kako im je svaka reklama dobrodošla. Nekada davno bilo je uobičajeno da na košarkaške i nogometne utakmice dolaze Bad Blue Boysi, a danas je to samo lijepa uspomena. Tko zna, možda se odrastanjem mladih navijača s godinama sve promijeni...