Tehnički direktor Ferrarija Pat Fry priznaje da je pred momčadi još puno posla da bi se novi F138 bolid dovelo na vrhunski nivo.
Ferrari je u petak javnosti predstavio svoj bolid za 2013. godinu, s kojim se nada povratku na sam vrh. Nakon što je Fernando Alonso dvaput u posljednje tri godine ostao kratak na zadnjoj utrci sezone, Talijanima očajnički treba titula, no svjesni su da neće biti lako.
'Najveći izazov će mi biti aerodinamična strana, jer smo s tim krenuli tri mjeseca kasnije nego što je normalno. Puno je nadoknađivanja pred nama i bit će mnogo promjena u odnosu na auto koji je predstavljen. Imat ćemo nove dijelove na drugom testiranju i velike nadogradnje na trećem,' otkrio je tehnički direktor Pat Fry pa priznao:
'Kad je u pitanju lansiranje automobila, obavili smo dobar posao s dizajnom, postigli smo sve naše ciljeve i uštedjeli na težini bolida. Međutim, ne možemo skrivati da je aerodinamično bolid daleko od onih podataka kakve imamo u zračnom tunelu. I zato ćemo tek na trećem testiranju znati našu pravu brzinu i nećemo biti zadovoljni dok ne budemo imali daleko najbrži bolid.'
Ferrarijev problem je i zračni tunel u Maranellu koji prolazi fazu obnove, a testiranja obavljaju u starom Toyotinom koji se nalazi u Koelnu.
'To nije idealna situacija, ali dugoročno nam treba nadogradnja zračnog tunela u Maranellu koji nas je dobro služio posljednjih 12 godina,' kaže glavni dizajner Nikolas Tombazis koji ipak vjeruje da će njegovi vozači biti konkurentni na stazi kad u ožujku počne sezona.