Iako su već ove sezone stroga pravila korištenja motora izazvala kontroverze i žestoke proteste zbog kazni vozačima, FIA je potvrdila kako će u 2018. godini biti još stroža, što bi moglo dovesti do kaosa...
Podsjetimo, vozači su u 2017. godini imali na raspolaganju samo po četiri od svake komponente pogonske jedinice, a korištenje svake dodatne rezultiralo bi kaznom od deset ili više pozicija unazad na startu utrke.
Mnoge momčadi su ispucale svoje motore u ranoj fazi sezone, a posebno je slab bio McLaren, s obzirom da je Vandoorne već promijenio po deset pojedinih komponenti pogonske jedinice, a još je šest utrka pred nama pa Belgijac zbog toga često mora startati s posljednjeg mjesta, kako god se kvalificirao.
Kontroverze oko kazni zbog promjene motora ili mjenjača kulminirale su u Monzi kad je pola vozača penalizirano na različitih način i bilo je nemoguće izračunati tko će startati s koje pozicije.
Odgovorni na čelu Formule 1 predvođeni Rossom Brownom obećali su promjene, ali situacija bi sljedeće sezone mogla biti i gora. U svrhu mjera štednje krovna automobilistička organizacija FIA odlučila je još dodatno smanjiti limit dopuštenih korištenih dijelova pogonske jedinice. Neki su električni dijelovi ograničeni na samo dva po sezoni, a turbopunjač na tri, što bi moglo još drastično povećati broj kažnjenih vozača na startu utrka.
Nakon ovakve odluke jasno je da ćemo imati kaos i kontroverze ako se napokon ne promijeni način kažnjavanja momčadi zbog korištenja dodatnih pogonskih jedinica i jedino rješenje je ukidanje kazni vozačima i kažnjavanje ekipa, novčano ili oduzimanjem bodova u poretku konstruktora, jer sve drugo više nema nikakvog smisla...