Hisense, vodeći brend u globalnoj potrošačkoj elektronici i kućanskim uređajima, objavio je da je ušao u službeno partnerstvo s FIFA Club World Cup™. Najava je objavljena na posebnom događaju u Shanghai Toweru na kojem su bili predsjednik FIFA-e Gianni Infantino, glavni tajnik FIFA-e Mattias Grafström i predsjednik Hisense grupe Jia Shaoqian.
Govoreći na otvaranju partnerstva, predsjednik FIFA-e Gianni Infantino rekao je: "Drago nam je što možemo poželjeti dobrodošlicu Hisenseu, vodećoj robnoj marki na globalnom tržištu, kao službenom partneru FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™. Hisenseova predanost inovacijama i tehnologiji u skladu je s našom vizijom za ovaj turnir, koji će okupiti 32 najbolje momčadi iz cijelog svijeta za nezaboravnu proslavu igre koja će revolucionirati klupski nogomet.”
"Ovo partnerstvo ponudit će obožavateljima jedinstvene načine uključivanja u turnir, kako na terenu tako i izvan njega, istovremeno postavljajući tehnološke i inovacijske temelje za procvat FIFA Svjetskog klupskog prvenstva."
Novo FIFA Svjetsko klupsko prvenstvo 2025™ ujedinit će 32 najbolja svjetska kluba svake četiri godine. Partnerstvo s ovim inauguracijskim izdanjem turnira pružit će savršenu platformu za Hisense za daljnji rast svojeg globalnog brenda među obožavateljima najpopularnijih svjetskih sportskih i klupskih timova, te za prikazivanje najsuvremenije tehnologije i uređaja koji će biti vidljivi tijekom turnira.
Predsjednik Hisense grupe Jia Shaoqian dodao je: “Ponosni smo što smo službeni partner FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, to je natjecanje među najboljim klubovima iz svih šest konfederacija, predstavljajući dijalog između najboljih. To je savršeno usklađeno s Hisenseovom težnjom za šampionskim duhom i našim korporativnim ciljem izgradnje brenda svjetske klase.”
Službenim potpisivanjem partnerstva za FIFA Svjetsko klupsko prvenstvo 2025, Hisense unapređuje svoju strategiju sportskog marketinga i ubrzava razvoj globalne marke.
Hisense je bio globalni partner na dva uzastopna FIFA Svjetska prvenstva™ i tri UEFA Europska prvenstva. Tvrtka teži inteligentnom razvoju svojih proizvoda, prelazeći od TV-a, Laser TV-a, klima uređaja i hladnjaka. U liniji TV proizvoda, Hisense je predstavio 100-inčni TV opremljen čipom za kvalitetu slike AI, koji korisnicima pruža impresivno iskustvo gledanja. Sa svojim hladnjacima i klimatizacijskim proizvodima, Hisenseova ConnectLife platforma podržava međusobno povezivanje pametnih kućanskih uređaja, omogućujući besprijekornu suradnju između kućanskih uređaja.