Posljednje, 36. kolo MAXtv Prve lige mnogim ljubiteljima nogometa, koji su koristili mobilnu aplikaciju TVizzy, ostat će u sjećanju jer nisu propustili baš nijedan gol
Kao što se moglo i očekivati, derbi na Maksimiru između Dinama i Rijeke, dva najbolja hrvatska kluba, ponudio nam je atraktivan nogomet i čak sedam golova. Svi koji su došli na utakmicu te naravno oni koji to nisu bili u mogućnosti, zahvaljujući mobilnoj aplikaciji TVizzy, nisu propustili nijedan gol. I ne samo to. Oni koji su na svojoj aplikaciji označili da ih zanimaju i sve prilike za gol nisu propustili nijedan zanimljiv trenutak.
U tom posljednjem, 36. kolu MAXtv Prve lige ukupno smo vidjeli čak 16 golova, od čega čak sedam u derbiju (Dinamo je slavio 5:2!), što je u prosjeku više od tri po utakmici. Svi oni koji su koristili aplikaciju TVizzy tako su vidjeli sve golove. I ono što posebno treba naglasiti jest da korisnici aplikacije TVizzy mogu pregledavati snimke čak i na zaključanom zaslonu.
Generalna proba za novu sezonu MAXtv Prve lige
Podsjetimo, spomenuta aplikacija nastala je zahvaljujući suradnji Hrvatskog Telekoma i tvrtke Aspida, kojoj je na čelu Marin Erceg, a nakon tzv. generalne probe od nove sezone MAXtv Prve lige, koja počinje 15. srpnja, ništa više neće biti isto.
Naime uz pomoć ove aplikacije svi ljubitelji nogometa prvi put mogu gotovo u realnom vremenu, sa svega nekoliko minuta odmaka, vidjeti videosnimke najzanimljivijih trenutaka s utakmica. Naravno, moguće je pregledavati i arhivu, što znatno smanjuje vrijeme pretrage po internetu kada vas muči to tko je npr. zabio gol Hajduku u 34. kolu. Za 15 sekundi uz aplikaciju TVizzy taj gol možete vidjeti...
'Aplikacija je odlična! Za svaki gol i priliku u svih pet utakmica stigla mi je obavijest na mobitel. Posebno je zanimljivo bilo pratiti derbi između Dinama i Rijeke, u kojem je bilo puno prilika i čak sedam golova. Eto, zahvaljujući aplikaciji TVizzy nisam propustio nijedan gol. Bilo je i vrijeme da se netko dosjeti ovakve aplikacije', rekao nam je Luka, inače navijač Dinama.
'Reakcija kolega i poznanika je sjajna i svi se slažu kako je ovo upravo ono što se traži danas od digitala. Već prvi dan imali smo više od 1000 preuzimanja aplikacije i broj stalno raste. Spremni ćemo dočekati novu sezonu. Imamo puno upita ljubitelja nogometa iz BiH i Srbije kada ćemo krenuti s ovakvim modelom na njihovu tržištu', kazala je Lamija Alečković iz menadžmenta tvrtke Aspida.