Nogomet, ta najvažnija sporedna stvar na svijetu, oduvijek je bio nešto što spaja ljude i briše sve granice. Hrvatski Telekom, kao strastveni sponzor hrvatskog nogometa, vrhunsko iskustvo i uživanje u gledanju nogometa, svojim korisnicima omogućuje i putem malih ekrana
Na dobro poznatim MAXSport kanalima, ljubitelji sporta iz sezone u sezonu mogu uživati u ekskluzivnim prijenosima te bogatom sportskom programu u vrhunskoj rezoluciji. Najtraženiji i definitivno najgledaniji sadržaj jest prijenos Hrvatske nogometne lige.
Završetkom druge sezone Hrvatske nogometne lige, MAXSport kanali bilježe impresivne rezultate i rast gledanosti, a dok iščekujemo nastavak uzbuđenja, osvrnimo se na uspjehe koji su obilježili proteklu sezonu na MAXSport kanalima.
Impresivne statistike na MAXSport kanalima
Tijekom druge sezone HNL-a, MAXSport ekipa odradila je 470 prijenosa utakmica različitih sportova uživo te više od 140 specijaliziranih emisija kojima su pokrivali razne sportove; od nogometa (prve i druge hrvatske nogometne lige), do futsala, rukometa i košarke.
Prateći sportske momčadi, prešli su više od 60 tisuća kilometara diljem Hrvatske, a s ponosom kažu da nije bilo većeg grada u kojem se nije našla njihova kolorepoterska ekipa; od Vukovara na istoku, Pule na zapadu do Dubrovnika na jugu i Varaždina na sjeveru. Ova brojka svjedoči o naporu uloženom u omogućavanje gledateljima da prate svoje omiljene momčadi u akciji.
Velik dio ove statistike odlazi na utakmice Hrvatske nogometne lige. Čak 180 utakmica HNL-a odigranih u drugoj sezoni, osim na tribinama, gledatelji su mogli gledati samo na MAXSport kanalima. Najgledanija utakmica sezone bila je derbi između Hajduka i Dinama, održan 1. listopada 2023. godine. Ovaj susret, koji je završio pobjedom Hajduka rezultatom 1:0, pratilo je čak 170 tisuća gledatelja, putem MAXSport 1 kanala, što predstavlja značajan uspjeh u gledanosti.
Sve prati i izniman porast gledanosti i popularnosti. Porast gledanosti od impresivnih 63 posto u odnosu na prethodnu sezonu 2022/2023, jasno pokazuje sve veći interes gledatelja za HNL i sadržaj koji nudi MAXSport.
Širenje sadržaja i inovacije
U drugoj sezoni, MAXSport je proširio svoju ponudu i na digitalne kanale pokretanjem YouTube kanala koji danas broji 106.000 pretplatnika. Prvi live YouTube prijenos derbija između Hajduka i Dinama, održan 3. travnja 2024. godine u polufinalu Kupa, privukao je preko 336.000 jedinstvenih korisnika. Ovi podaci svjedoče o rastućoj popularnosti i utjecaju MAXSport kanala na digitalnim platformama.
Uz ekskluzivne prijenose, bogat program i kontinuirano širenje sadržaja, MAXSport kanali su postali nezaobilazna destinacija za sve ljubitelje sporta u Hrvatskoj.