MODNI DODATAK

Novi hit: Hajdukove naočale!

10.01.2014 u 15:38

Bionic
Reading

Naočale za sunce, obavezni rekvizit Splićana i Dalmatinaca čak i u zimskim mjesecima, od danas također pune Hajdukovu blagajnu: splitski klub je u suradnji s uglednom 65 godina starom tvrtkom 'Ghetaldus' lansirao novu brendiranu liniju 'cvika'

Nastavak je ovo velike ofenzive Hajdukovog marketinga, koji je u godinu dana sklopio gotovo pedeset različitih ugovora sa sponzorima, pokroviteljima i partnerima. Nakon linije donjeg rublja, zatim piva, vina i rakije, mliječnih proizvoda i samoljepljivih sličica, danas su na red došli i modni dodaci. Ugovor Hajduka i Ghetaldusa potpisan je na '2 plus 2' godine, a od maloprodajne cijene naočala (450 kuna) u blagajnu splitskog kluba direktno odlazi 125 kuna.
'Svi dijelovi ovih proizvoda najveće su kvalitete, dolaze iz Hrvatske i sastavljeni su ručno u našoj tvornici. Posebnu pažnju obratili smo na kvalitetu leće', objasnio je direktor 'Ghetaldusa' Damir Kokanović.

Na kraju sezone i predsjednik splitskog kluba Marin Brbić opustio se i stavio Hajdukove naočale, a u kratkom druženju s novinarima proteklu polusezonu ocijenio je uspješnom.

Što se tiče napadača Tomislava Kiša i spekulacija o njegovom odlasku s Poljuda, Brbić je tek naglasio da on ima ugovor s klubom do 2016. godine i da definitivno neće otići bez odštete.