ČITAJU I LORDOVI...

Poučna Zlatanova kampanja odjeknula poput bombe

20.02.2015 u 13:08

Bionic
Reading

Jedan od najboljih napadača posljednje dekade Zlatan Ibrahimović pokazao se kao fantastičan ambasador Unicefovog programa koji za cilj ima osvještenje o sve težim vremenima za čovjeka. Gladnih će i statistički uskoro biti više od milijardu, i svaki alrm je krajnje dobrodošao

Unicefova kampanja 805 milijuna imena upozorava dobrostojeće da 'smanje gas'. Da neutaživu utrku za bolesno visokim profitima zamjene barem relativnom brigom za one koji su u njjihovom svijetu uglavnom - nemoćni.

Sjajni švedski Balkanac priključio se kampanji tako što je privremeno tetovirao imena pedeset osoba koje su - gladne. Malo zatim Zlatan je imena izbrisao, ali i poslao poruku: 'Imena više nisu na mom tijelu, ali ti ljudi i dalje su među nama.'


Kritičari će mu spočitnuti dvoličnost jer bi njegova primanja bez problema nahranila nekoliko opustošenih afričkih sela, ali Zlatan (poznat i po javnim i po diskretnim humanitarnim aktivnostima) je očito bio idealna osoba za promociju ove hvale vrijedne kampanje. Njegov inicijalni video u kojemu čita o fundamentalnim problemima čovječanstva vidjelo je preko 30 milijuna ljudi, a među njima su se morali naći i predsjednici uprava nekih konglomerata. Važnije teme od ove nema jer nedostatak hrane nagriza čovjekovo dostojanstvo i sprečava napredak ljudskog roda.