Nakon prvog kruga zimskog testiranja u španjolskom Jerezu, momčad Red Bulla nalazi se na samom dnu, ali vlasnik Dietrich Mateschitz vjeruje u preokret
Austrijsko-britanska ekipa odradila je daleko najmanje krugova od svih F1 momčadi koje su stigle u Jerez (samo 21 krug) te imala najviše tehničkih problema. Također su njezini vozači Sebastian Vettel i Daniel Ricciardo imali najslabije rezultate od svih kad su u pitanju mjereni krugovi.
Problem je bio Renaultov motor te pripadajuće komponente pokretačke snage, koje se nisu dobro uklopile u dizajn Adriana Neweyja. Bilo je požara u nekoliko navrata, što jasno pokazuje da postoji problem s hlađenjem. Francuski opskrbljivač motorima upozorava da je s njegovim proizvodom sve u redu, iako se sve Renaultove momčadi muče, a počela su nagađanja je li do pada 'crvenih bikova' došlo zbog odlaska iz momčadi nekoliko iznimno bitnih inženjera ove zime.
'Trenutne probleme uzrokuje motor, a ne naša ekipa, koja je i dalje na najvišem nivou,' odgovorio je kritičarima Dietrich Mateschitz te dodao:
'Ove 'dječje bolesti' nisu iznenađenje. Očekivali smo teško prvo testiranje i sada moramo riješiti probleme do testiranja u Bahreinu. Međutim, istina će se vidjeti tek u Melbourneu. Nema još razloga za brigu.'
Iako je još mnogo do početka sezone, u Red Bullu su svjesni da zaostatak neće biti lako nadoknaditi u sljedećih mjesec i pol.
'Zaostajati na početku sezone ne znači nužno izgubljeno prvenstvo. Imamo šansu i nakon nekoliko loših prvih utrka,' zaključio je bogati vlasnik ekipe.