Novi vlasnici Formule 1 obznanili su planove vezane za motore bolida koji će se koristiti iza 2020. godine. Među prvima su se pobunili Mercedes i Renault, a sada je stigla i najizravnija prijetnja, iz redova najstarije i najtrofejnije momčadi, one Ferrarijeve...
'Realno, ne bi mi bio problem ako ostanem zapamćen kao predsjednik koji je Ferrari izveo iz Formule 1', kazao je otvoreno predsjednik Ferrarija Sergio Marchionne i nastavio:
'U planovima Liberty Media (kompanija koja je novi vlasnik Formule 1!) ima nekoliko dobrih namjera, od kojih je jedna i smanjenje troškova, što mislim da je dobro. Ali s nekoliko stvari se nužno ne slažem.'
Sve je zapelo na planovima da se od 2021. godine i dalje koriste dosadašnji motori, no donekle modificirani, s većim brojem okretaja, jačim KERS-om, a postoji mogućnost da neki dijelovi motora budu standardizirani kako bi se smanjili troškovi... No, svoj glas su već podigli iz redova Mercedesa i Renaulta, njihova je računica da zbog svih izmjena uopće ne bi bilo ušteda, a razlike bi se između proizvođača dodatno povećale.
U cijelu se priču sad uključio Ferrari, no reakcija čelnika talijanskog velikana bila je neočekivano oštra. Nagađa se kako najveći problem nisu gore navedene inovacije oko motora i bolida, već planovi preraspodjelu prihoda kako bi se pomoglo manjim i siromašnijih momčadima.
'Činjenica je da će doći do promjena u strateškom razvoju i vidimo da će se Formula 1 od 2021. promijeniti, a to će Ferrari prisiliti na donošenje nekih odluka. Mora biti apsolutno jasno da ako ne pronađemo niz rješenja čiji će rezultati biti korisni za održavanje robne marke i tržišta, te jačanja jedinstvenog Ferrarijevog položaja, mi nećemo sudjelovati', ponovio je Marchionne i za kraj naglasio:
'Ono što znam jest da je Formula 1 dio našeg DNK od kada smo osnovani, pa nije kao da se možemo drugačije definirati, ali ne želimo sudjelovati u sportu ako promijeni svoje prepoznatljivo lice.'