Nakon što je Romain Grosjean iznenadio visokim plasmanima na otvaranju sezone u bolidu nove američke F1 momčadi, mnogi se pitanju koja je tajna Haasa. Čini se da je uska suradnja s Ferrarijem najzaslužnija za veliki uspjeh...
Nove momčadi u Formuli 1 obično su bile izuzetno spore i potpuno nekonkurente kad su se pojavile, no Haas je pokazao da je moguć i sasvim drukčiji scenarij. Romain Grosjean u američkom bolidu osvojio je šesto mjesto u Melbourneu, a onda i peto u Bahreinu, potvrdivši da uspjeh s uvodne utrke sezone nije bio slučajan.
Haas ne samo što je odmah preskočio Manor koji već godinama neuspješno luta na dnu poretka, već se probio i ispred mnogih ekipa srednje snage, a zaobišao je i slavni McLaren kojem uspjeh Amerikanaca mora da je bolna pljuska.
No, koja je tajna uspjeha Genea Haasa i njegove momčadi? Vrlo je jednostavno: Amerikanci su od Ferrarija kupili pregršt dijelova bolida, ne samo motor. Haas ne zovu slučajno B momčad Ferrarija. Na bolidu Grosjeana i Gutierreza nije samo talijanska pogonska jedinica, već i mehanički, hidraulički i električni podsistemi, kao i ovjes, papučice, baterija, ožičenje pa čak i spremnik s gorivom. Koristi i Ferrarijev zračni tunel.
Uska suradnja Haasa i Ferrarija isplatila se i zaista funkcionira, a momčad je također pokazala i veliku taktičku zrelost, jer sve odluke donesene na prve dvije utrke bile su apsolutno savršene. U Grosjeanu je Haas dobio iskusnog vozača na kojeg se može osloniti, a Esteban Gutierrez još jedan je poklon Ferrarija koji je poslan među Amerikance na kaljenje.
Sve u svemu, jako lijepa F1 debitantska priča, iako tradicionalnim momčadima nije drago što Amerikanci dobivaju gotove stvari, a one se same moraju pomučiti da bi ih konstruirale...