U prvom kvartalu poslovne 2016. godine (zaključno s 26. prosinca 2015.) Apple je ostvario vrtoglavih 75,9 milijardi dolara u prihodima te povijesnih 18,4 milijarde dolara u profitu. Povijesnih, jer se čini kako sada stvari počinju istinski stagnirati. Štoviše, prema prvim brojevima čini se kako je tek kinesko tržište Appleu osiguralo i ovaj rekord
Međunarodna prodaja je divu iz Cupertina donijela 66 posto svih prihoda u kvartalu. I dok se Tim Cook pohvalio 'rekordnom prodajom iPhonea, Apple Watcha i Apple TV-a', stvari nisu toliko dobre što se tiče stalnog rasta. Apple je nakon svih ovih godina stigao do barijere. Prodaja iPhonea je i dalje vrlo snažna, sa 74,8 milijuna isporučenih uređaja, no u odnosu na prošlu godinu (74,5 milijuna uređaja), itekako je riječ o stagnaciji.
Usprkos tome što su na tržištu predstavili novi iPad (u Pro izdanju), pad prodaje tableta se nastavio - i to za vrtoglavih 25 posto. U odnosu na isto razdoblje lani pala je i prodaja Mac računala, a jedinu pozitivnu sliku što se rasta tiče donijeli su AppleTV i Apple Watch, s još uvijek nepoznatim detaljima o broju isporučenih uređaja. Poznato je tek da su ta dva uređaja uključena u kategoriju 'drugih proizvoda' te da su zabilježili rast u prihodima od 62 posto.
Zanimljivo (ili ne), ali Cook je odbio izravno komentirati o mogućem zasićenju tržišta pametnih telefona. Ta stavka je za Cupertino itekako bitna, s obzirom da prodaja iPhonea čini gotovo 70 posto svih prihoda kompanije. Za sljedeći kvartal najavljen je službeno i prvi pad u prihodima od iPhonea, no ne krivi se zasićenost tržišta već 'teško makroekonomsko stanje'. Čelnik Applea je svejedno napomenuo da su zabilježili iznenađujući broj korisnika koji je stigao s Android platforme. Pored toga otkrio je i kako je 60 posto korisnika s iPhoneima 6 odbilo prijeći na novije 'S' modele.
Velike nade za Apple je osigurala upravo Kina, u koju su proizvodi iz Cupertina ušli s velikom i opravdanom pompom. Prodaja u Kini Appleu osigurava četvrtinu prihoda, više nego cijela Europa. Međutim i to tržište je sada pokazalo da ne može vječno rasti.
Tim Cook je pri objavi rezultata naglasio posebno zanimanje za svijet virtualne stvarnosti i pripadajućih tehnologija. Je li Appleu vrijeme da uđe u još jedan tržišni segment tek treba vidjeti - no novca imaju i za privatne misije na Mars, a kamoli nešto 'sitno' na Zemlji.
U Cupertinu su odbili pružiti projekcije van trenutnog kvartala.