'Lojalnost' mobilnim aplikacijama sve je niža. Usprkos tome što mobilni ekosustavi i dalje ostvaruju zdravi rast te je broj preuzetih aplikacija sve viši, jednako tako raste i vjerojatnost da će korisnik već nakon prvog korištenja zaboraviti na njih - ili ih jednostavno ukloniti s uređaja
Prema podacima Localyticsa, dok je 2014. otprilike 20 posto aplikacija završilo u zaboravu sad je riječ o svakom četvrtom appu, a da stvar bude gora - trendu se ne nazire kraj. Posebno su pogođeni igraći naslovi, prenosi stranica Re/code.
Zanimljivo je i to da su vlasnici pametnih telefona u SAD-u nešto lojalniji od ostalih, s 19 posto aplikacija koje su otvorene tek jednom. Posebno je loša situacija u Kini, gdje je čak 37 posto aplikacija otvoreno tek jedan jedini put. Lani je taj riječ bila o (i dalje visokih) 26 posto.
Paralelno s tim procesom, čini se kako posvuda osim u SAD-u pada i postotak korisnika koji se aplikaciji vrate više 11 i više puta.