Internetska stranica ChatGPT-ja zabilježila je manje 'posjeta' u kolovozu, treći mjesec zaredom, utvrdila je analitička kuća Similarweb, zaključivši da se smanjeni interes podudara s ljetnim školskim praznicima
Broj posjeta smanjio se u kolovozu za 3,2 posto, na 1,43 milijarde, nakon pada za nekih 10 posto u srpnju i lipnju, utvrdili su u Similarwebu. Skratilo se i vrijeme posjeta, s prosječnih 8,7 minuta u ožujku na sedam minuta u kolovozu.
Broj pojedinačnih posjetitelja iz cijelog svijeta blago je ipak porastao, sa 180 milijuna na 180,5 milijuna.
Povratak djece u škole u rujnu mogao bi potaknuti promet i upotrebu ChatGPT-a, nagađaju analitičari, napomenuvši da je dobio zeleno svjetlo u nekim školama. U SAD-u promet na stranici popularnog chatbota blago je porastao u kolovozu, na početku školske godine.
„Čini se da su jedan od razloga učenici koji traže pomoć u pisanju domaćih zadaća. Postotak mlađih korisnika internetske stranice pao je tijekom ljeta i sada se oporavlja”, rekao je analitičar Similarweba David F. Carr.
Do pojave Metinog Threadsa ChatGPT bilježio je najsnažniji rast u povijesti potrošačkih aplikacija, a sada je jedna od 30 vodećih internetskih stranica u svijetu, napominje Reuters.